annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kafka kleurt Orange: een ongevraagde decoder

Topic gestart op: 29-09-24 10h41

Antwoorden: 5 antwoorden

stekker
Gewaardeerd verkenner

Kafka kleurt Orange: een ongevraagde decoder

OPGELOST

Voor wie meeleest, hopelijk ook iemand bij Orange zelf, dit is een absurd verhaal dat vijf weken geleden start wanneer ik aan Orange meedeel dat ik verhuis en wel telefoon en internet wil behouden maar bij die gelegenheid stop met het tv-abonnement. Dat wordt me telefonisch bevestigd, ik krijg er zelfs deze sms bij: "Orange-info: bedankt voor je oproep. Wij geven jou alvast de referentie mee: 67957949." Groot was dan ook mijn verbazing toen de vriendelijke technieker op 5/9 op het nieuwe adres verscheen met een tv-decoder in een doosje - en hij mocht het niet mee terugnemen, zei hij. Dus liet ik hem in zijn verslag (zie bijlage - met tikfouten: "Opmerkingen van de klant en/of de installateur: Installatie conform geen problemen gevonden tv décoder niet geknstzlleerd klant wenst tv teryg te geven") opnemen dat ik het niet moest hebben, zoals weken voordien overeengekomen met Orange, en lieten we het verzegeld. Enkele dagen later stuurde ik het met de post terug naar Orange, in een extra doos met het daarvoor naar me gemailde vignet. Case closed, dacht ik, voor de tweede keer, maar deze week kreeg ik een aanmaning in mijn mail voor het terugsturen van een toestel dat ik nota bene nooit gewild heb en allang heb teruggestuurd. Ervan uitgaand dat alles in orde was - en nog in volle verhuis/verbouwing - vind ik het ontvangstbewijsje van de post helaas niet meer. Want, zegt de vakkundig verstopte hulplijn, alleen met dat bewijsje kun je dit afsluiten. Terwijl de oorspronkelijke vergissing een maand geleden gebeurd is en de fout bij Orange ligt. Redelijk kafkaiaans dit - ben nochtans al jaren een tevreden klant. Hopelijk blijft dat ook zo. Bedankt voor jullie reactie en/of support!

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
streulma1987
Ervaren verkenner

Heb je geen bewijs via e-mail gekregen van bpost ?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Je zult het met de 5000 moeten doen , @stekker 

Alleen klanten hier 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen