annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kinderziektes?

Topic gestart op: 21-07-23 18h14

Antwoorden: 3 antwoorden

Zweev
Aspirant verkenner

Kinderziektes?

Goedemiddag iedereen,

Na 25 jaar Telenet klant te zijn geweest (ik wil niet uitrekenen hoeveel geld ik in die periode aan dat bedrijf heb nagelaten 🙂 heb ik recent de overstap gemaakt naar Orange. Dit voornamelijk omwille van de zeer slechte klantenondersteuning het voorbije jaar bij Telenet.

Het valt me op dat Orange eveneens kampt met problemen...

De modem en mesh repeaters werden aanvankelijk verkeerd geïnstalleerd (er moest een tweede installateur komen die vaststelde dat de eerste installatie volledig fout was gebeurd), er kleven QR codes onder de nieuwe Wifi boosters die zouden moeten verwijzen naar een installatiegids, maar in de praktijk  "page not found" geven als ik ze gebruik, er staan schrijffouten op de Orange website, kortom, zaken die een gerespecteerd bedrijf zich eigenlijk niet kan permitteren.

Benieuwd of het internet en randapparatuur kwalitatiever zijn dan Telenet, dat zal de toekomst moeten uitwijzen!

Is Orange pas recent gestart met het ter beschikking stellen van internet? Of doen ze dat al langer?

Ik heb een aantal vrienden en familieleden die heel benieuwd zijn naar mijn Orange ervaringen en eventueel ook overwegen om de overstap te doen.

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
fregilcy
Veteraan verkenner

Ik denk dat ik ondertussen bijna 7 jaar bij Orange ben met internet en mobile telefoon, ik heb mijn Mesh zelf gekocht en die werken zoals t 'moet, gedurende die jaren heb ik al veel centen bespaart en voldoet internet zeker aan mijn verwachting. Toen ik bij Telenet was had ik ook problemen met wifi enz. men zei toen dat het kwam van de plaatsen omgeving enz.  Nu ondertussen wat slimmer geworden heb ik mij die mesh aangekocht en nu werkt alles perfect. Ik met wel zeggen het inderdaad veel aan de omgeving ligt en alle apparatuur dat we in huis hebben, die de wifi kunnen beïnvloeden maar met die Mesh gaat alles nu goed en ben ik tevreden klant. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

>Is Orange pas recent gestart met het ter beschikking stellen van internet? Of doen ze dat al langer?

In dat verband.

Eind 2022 - vaste internet abonnementen (kabel). in 1000

Telenet: (KW4 2022: 1.700) Jaarresultaten 2022 (telenet.be)

Orange: 443 : 230524_orange RA22 NL-1**bleep**.pdf

 

>Benieuwd of het internet en randapparatuur kwalitatiever zijn dan Telenet, dat zal de toekomst moeten uitwijzen!

Denk dat die vergelijkbaar zijn.  Die zijn gemaakt om niet (of toch heel weinig) kapot te gaan.

Ik zou geen operator willen zijn die werkt met slecht materiaal.  Slecht materiaal = veel mankracht moeten uitsturen om die te vervangen.  Dit weegt heel veel op de kosten.  En de kosten moeten zo laag mogelijk zijn, anders kun je geen concurrentiele prijzen hanteren

 

Gregory
Wijze
Wijze

Ik kom ook van Telenet en heb in 2019/09 de overstap gewaagd and have never looked back.

Zat iedere maand aan 93 EUR of zo.  Naar Orange, vaste lijn buiten en mobiele telefoon : 69 EUR (i 2019)

Orange gebruikt het internet van Telenet sinds 2016 Telenet en Orange Belgium ondertekenen twee commerciële wholesale-overeenkomsten voor het gebruik va...

Heb geen mesh van Orange - heb de mijne zelf geinstalleerd als access point

Zolang de router werkt ben ik tevreden - ik sleutel toch aan de config tot ik tevreden ben - zo moeilijk is dat nu ook niet

 

Wat je vrienden betreft - wacht wat and see how it goes

 

Good luck

Leden met de meeste pluimen