Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-24 08h56
Antwoorden: 1 antwoord
Ik slaag er niet in om verbinding te maken met Whatsapp op mijn nieuwe smartphone. Na installatie van de app blijft de applicatie hangen (bezig met initialiseren). Vervolgens verschijnt het bericht dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Een statuscontrole van de app zegt dat deze naar behoren werkt. Alle tips m.b.t. netwerkverbinding etc. zijn reeds gecheckt, zoals onder meer vliegtuigstand aan- en uitzetten. Ik heb wel degelijk netwerkverbinding en andere apps werken perfect. Zijn er eventuele instellingen die mogelijkerwijs niet correct staan?
Hey @Rik60 ,
Dit zal sowieso geen Orange probleem zijn maar dat ter zijde, heb je al eens de app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd? Verder weet ik niet direct iets wat de app zou kunnen doen blokkeren.
Misschien heb je een genre van anti virus app op je GSM staan die je even zou kunnen uitschakelen?
Je weet nooit dat dit voor problemen zorgt...