Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-01-25 22h21
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb onlangs een iPhone besteld via de online webshop van Orange. Ik heb gehoord dat er nogal wat problemen zouden zijn met de leveringen. Daarom vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en zijn toestel ook daadwerkelijk heeft ontvangen.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb uiteindelijk toch een track & trace code ontvangen via Bpost. Het bleek dat de bevestiging naar een ander e-mailadres was gestuurd, namelijk dat van een familielid die verantwoordelijk is voor onze facturen van Orange. Misschien is het handig om na te gaan of de mail bij jou ook naar een ander e-mailadres is verstuurd?
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
Beste,
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Op 8/1/25 om 18:25 een iPhone besteld. Enkel een bevestigingsmail ontvangen, maar geen factuur of track & trace-code gekregen.
Ik overweeg om naar een fysieke winkel te gaan om dit eens na te vragen, aangezien telefonisch geen duidelijkheid lijkt te komen.
Hopelijk wordt het snel opgelost voor ons beiden!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
5 | |
3 | |
3 | |
2 |