annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering via Ceva

Topic gestart op: 03-12-21 10h50

Antwoorden: 3 antwoorden

BenNTH
Aspirant verkenner

Levering via Ceva

Ongeveer 3 dagen geleden heb ik een iPhone besteld via orange waarbij dat er vermeld stond dat binnen de 48u geleverd ging zijn via Ceva. Na 3 dagen nog steeds geen gsm of zelfs een tracking code ontvangen.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Borafreakske
Gewaardeerd verkenner

Heb het zelfde probleem gehad met mijn iphone.

contact opgenomen via facebook messenger. 

daar word je geholpen en ook niet.

heb gebeld naar de klantendienst na 5x doorverbinden met wacht muziekje.

gaan ze het nakijken en weet je nog niets meer. 

op dag 4 kreeg ik een verzend bevesteging.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@BenNTH , het vlugste ben ik geholpen geweest door de nieuwe chatfunctie te vinden bij contact op de site van Orange. Vlugge (na 2 minuutjes reeds iemand aan de andere kant van de chat) en correcte dienstverlening. Heb daar mijn bestelling van een nieuwe gsm onmiddellijk kunnen annuleren, na de 48 uur die 7 dagen 🙄 werden was mijn geduld op 😅

patrick2
Wijze
Wijze

@BenNTH 

Zoals uit eerdere topics te lezen is ( als je ze opzoekt) zijn er vertragingen met de leveringen. De toestellen zijn snel uit stock en er is weinig bevoorrading omdat er te kort is aan leveringen.

Je gaat je toestel wel ontvangen maar 48 uur is niet altijd haalbaar en zeker niet als de toestellen populair zijn en iedereen er eentje wil. Je gaat je toestel wel ontvangen enkel zal het langer duren dat je gewoon bent.

Je kan eventueel contact opnemen via Messenger op facebook als je daar een account hebt en het laten nakijken of ze iets meer info kunnen geven. Wij zijn ook gewoon klant en kunnen ook niks zien van die info of opvragen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen