Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-21 10h50
Antwoorden: 3 antwoorden
Ongeveer 3 dagen geleden heb ik een iPhone besteld via orange waarbij dat er vermeld stond dat binnen de 48u geleverd ging zijn via Ceva. Na 3 dagen nog steeds geen gsm of zelfs een tracking code ontvangen.
Heb het zelfde probleem gehad met mijn iphone.
contact opgenomen via facebook messenger.
daar word je geholpen en ook niet.
heb gebeld naar de klantendienst na 5x doorverbinden met wacht muziekje.
gaan ze het nakijken en weet je nog niets meer.
op dag 4 kreeg ik een verzend bevesteging.
@BenNTH , het vlugste ben ik geholpen geweest door de nieuwe chatfunctie te vinden bij contact op de site van Orange. Vlugge (na 2 minuutjes reeds iemand aan de andere kant van de chat) en correcte dienstverlening. Heb daar mijn bestelling van een nieuwe gsm onmiddellijk kunnen annuleren, na de 48 uur die 7 dagen 🙄 werden was mijn geduld op 😅
Zoals uit eerdere topics te lezen is ( als je ze opzoekt) zijn er vertragingen met de leveringen. De toestellen zijn snel uit stock en er is weinig bevoorrading omdat er te kort is aan leveringen.
Je gaat je toestel wel ontvangen maar 48 uur is niet altijd haalbaar en zeker niet als de toestellen populair zijn en iedereen er eentje wil. Je gaat je toestel wel ontvangen enkel zal het langer duren dat je gewoon bent.
Je kan eventueel contact opnemen via Messenger op facebook als je daar een account hebt en het laten nakijken of ze iets meer info kunnen geven. Wij zijn ook gewoon klant en kunnen ook niks zien van die info of opvragen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
5 | |
2 | |
2 | |
2 |