Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-24 23h14
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik ben Nathalie. Ik ben reeds jaren klant bij Orange en had eigenlijk nooit echt veel nodig in de klantenzone. Mijn ex vriend deed meestal de multimedia zaken. Nu, in t kort, ik raak niet op mijn klantenzone. Ik belde reeds meerdere malen de klantendienst, maar zelfs hun advies haalt niets uit. Ik ken dus ook helemaal de login en het password niet meer. Ik heb al de klantendienst, de orange shop gecontacteerd, still nothing. Is er iemand hier die me op de juiste weg naar , eindelijk, de oplossing kan zetten?? En twee, hoe kan ik in godsnaam de nieuwe generatie decoder met android kan krijgen, aanvragen? Ik heb steeds het gevoel dat ze me bij die vraag afschepen. Alvast bedankt voor het luisteren, en voor eventueel advies. Nathalie
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo Nathalie,
Wat een vervelende situatie zeg! Ik begrijp dat het frustrerend is om telkens weer zonder resultaat bij de klantendienst terecht te komen. Ik heb een paar ideeën die je misschien kunnen helpen:
1. Reset je login: Probeer via de website van Orange naar “Wachtwoord vergeten?” te gaan en te kijken of je met jouw e-mailadres of telefoonnummer alsnog een resetlink kunt ontvangen. Zorg er wel voor dat je het e-mailadres gebruikt dat gekoppeld is aan je account.
2. Sociale media als escalatiekanaal: Soms kunnen bedrijven via sociale media, zoals Facebook of Twitter, sneller hulp bieden. Probeer daar eens een bericht te plaatsen met je probleem (zonder persoonlijke gegevens te delen) en vraag of ze je verder kunnen helpen. Orange is vaak actief op die kanalen.
3. In de winkel nogmaals proberen, met ID: Als je al in de winkel bent geweest maar het probleem nog niet is opgelost, ga dan nog een keer langs, neem een geldig identiteitsbewijs mee, en vraag of ze je accountgegevens ter plaatse kunnen herstellen. Soms kan direct inloggen met hun apparatuur ter plaatse helpen om het probleem snel op te lossen.
4. Formele klacht indienen: Als je er nog steeds niet uitkomt, kun je overwegen om een officiële klacht in te dienen bij Orange via hun website of een brief. Dit kan helpen om je situatie serieus te laten onderzoeken.
Wat betreft de nieuwe Android-decoder:
• Vraag naar een upgrade: Soms bieden providers gratis upgrades aan voor langetermijnklanten. Vermeld dat je al jaren klant bent en vraag specifiek naar een verlenging met de nieuwe Android-decoder, zodat ze zien dat dit voor jou belangrijk is.
• Alternatieve opties: Als je niet tevreden bent met de antwoorden die je krijgt, vraag dan naar het exacte beleid rond de Android-decoder. Vraag eventueel of het mogelijk is om dit schriftelijk te bevestigen, zodat je weet waar je aan toe bent.
Hopelijk kun je met deze stappen verder en krijg je uiteindelijk toegang tot je klantenzone én de nieuwe decoder. Veel succes en houd vol!
Als jij je wachtwoord niet meer weet klik dan op wachtwoord vergeten en maak een nieuwe, lukt dat niet maak gewoon een nieuw account, lukt dat nog niet stap een orange shop binnen en vraag uitleg, kunnen ze niet helpen, zeg hen als ze het niet oplossen dat je zal overstappen naar een ander, ze zullen dan misschien wakker schieten.
>zeg hen als ze het niet oplossen dat je zal overstappen naar een ander, ze zullen dan misschien wakker schieten.
Een beetje dreigen - denk niet dat dit mensen motiveert - als dat bij mij gebeurt stuur ik je wandelen
Een abonnement op de 3.4 miljoen zal ze zeker wakker maken - haha - Solide omzetgroei en sterke EBITDAaL performantie voor HJ1 2024, EBITDAaL vooruitzichten verbeterd |...
Doet me denken aan een fabel van de la fontaine Bijlage_gedichten
Hallo Nathalie,
Wat een vervelende situatie zeg! Ik begrijp dat het frustrerend is om telkens weer zonder resultaat bij de klantendienst terecht te komen. Ik heb een paar ideeën die je misschien kunnen helpen:
1. Reset je login: Probeer via de website van Orange naar “Wachtwoord vergeten?” te gaan en te kijken of je met jouw e-mailadres of telefoonnummer alsnog een resetlink kunt ontvangen. Zorg er wel voor dat je het e-mailadres gebruikt dat gekoppeld is aan je account.
2. Sociale media als escalatiekanaal: Soms kunnen bedrijven via sociale media, zoals Facebook of Twitter, sneller hulp bieden. Probeer daar eens een bericht te plaatsen met je probleem (zonder persoonlijke gegevens te delen) en vraag of ze je verder kunnen helpen. Orange is vaak actief op die kanalen.
3. In de winkel nogmaals proberen, met ID: Als je al in de winkel bent geweest maar het probleem nog niet is opgelost, ga dan nog een keer langs, neem een geldig identiteitsbewijs mee, en vraag of ze je accountgegevens ter plaatse kunnen herstellen. Soms kan direct inloggen met hun apparatuur ter plaatse helpen om het probleem snel op te lossen.
4. Formele klacht indienen: Als je er nog steeds niet uitkomt, kun je overwegen om een officiële klacht in te dienen bij Orange via hun website of een brief. Dit kan helpen om je situatie serieus te laten onderzoeken.
Wat betreft de nieuwe Android-decoder:
• Vraag naar een upgrade: Soms bieden providers gratis upgrades aan voor langetermijnklanten. Vermeld dat je al jaren klant bent en vraag specifiek naar een verlenging met de nieuwe Android-decoder, zodat ze zien dat dit voor jou belangrijk is.
• Alternatieve opties: Als je niet tevreden bent met de antwoorden die je krijgt, vraag dan naar het exacte beleid rond de Android-decoder. Vraag eventueel of het mogelijk is om dit schriftelijk te bevestigen, zodat je weet waar je aan toe bent.
Hopelijk kun je met deze stappen verder en krijg je uiteindelijk toegang tot je klantenzone én de nieuwe decoder. Veel succes en houd vol!
Goedemorgen EmreOz27,
Bedankt. Je ziet meteen dat je er alles aan hebt gedaan om mij een idee te geven hoe dit op te lossen, en op een duidelijke manier. Ik zal je advies ter harte nemen en er mee aan de slag gaan. Nogmaals bedankt voor alle moeite die je nam. You re a lifesaver.
Thanks,
Nathalie