Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-23 01h39
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heeft nog iemand slechte ervaringen met het bestellen van een losse toestel? Eén maand geleden besteld, volgens de bevestigingsmail ging mijn gsm de dag erna toekomen… Yeah, right, een maand en twee (?) tickets later, plus vele belachelijke telefoons en chats met telkens een nieuwe iemand van de klantenservice, en mijn verhaal telkens opnieuw te mogen vertellen, ben ik nergens. Dit is toch barslechte service en organisatie?
Ik voel me belachelijk dat ik überhaupt dit gedaan heb, gsm online bij Orange bestellen, gezien ik niets dan slechte ervaringen met hen heb, al vele jaren. 🙄
Iemand advies? 🙏
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Anywayz, ik sluit deze thread af, gezien mijn issue “opgelost” is, met behulp van federale instanties 😛
Zelf koop ik altijd mijn Samsung Galaxy's bij Coolblue , nog nooit een probleem gehad en altijd correct geweest , ik spreek al van in de tijd dat de Samsung Galaxy S2 uitkwam , en geloof mij ik heb er in die jaren veel gehad ( bijna altijd de opvolger , S3 , S4 enz ) en altijd bij Coolblue !
Groeten