annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MMS

Topic gestart op: 28-07-21 07h24

Antwoorden: 4 antwoorden

Curverscheyenne
Rekruut scout

MMS

Beste 

Kan iemand me helpen elke keer ik een bericht wil sturen springt sms automatisch op mms hoe krijg ik mms uitgeschakeld ps mijn gsm is een Xiaomi redmi pro 9  ik zit nu al een maand of 2 te sukkelen voor dat weg te krijgen 

Mvg 

Cheyenne

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
CoachMarlies
Rekruut scout

Hoi,

Ik had hetzelfde probleem. Ook bij Xiaomi.

Wat bij mij geholpen heeft is om in de berichtinstellingen 'huidig land' op België te zetten ipv automatisch te laten selecteren.

Hopelijk werkt deze oplossing voor jou ook!

 

Groetjes

onguard21
Gewaardeerd verkenner

Dag Cheyenne,

Normaliter kan je in de instellingen van " berichten " dit aanpassen. Open je berichtenapp en klik op de drie puntjes, rechts bovenaan in het scherm. In het volgende scherm staat nu waar je MMS kunt uitschakelen. Het kan zijn dat je dit nog moet bevestigen, zoniet zou je nu geen automatische omschakeling meer mogen krijgen van SMS naar MMS.  Wat ook kan gebeurd zijn, dit maak ik zelf mee, is dat je voor je op verzend drukt, je alsnog kan kiezen om je bericht als sms of MMS te versturen. Hierbij zal er ook vermeld staan dat je je wifi of 4G moet aanzetten. Hopelijk heb ik je hiermee verder geholpen .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Curverscheyenne  

Heb je onderstaande link van @Josette  al eens bekeken? En heeft dit je probleem kunnen oplossen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Curverscheyenne goedemorgen allereerst,

Tagnieuw.jpg

Dan kan je hier eens gaan lezen:

klik op de blauwe hier aub.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen