Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-24 06h06
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik ben recent ben recent ingetrokken bij mijn vriendin die ook een flybox heeft. En het viel me op dat zij een andere flybox heeft, namelijk zo een spuuglelijk lomp wit cilindervormig ding met maar 2 ethernet poorten en minder mogenlijkheden.
Ik heb mijn oude flybox nog van toen ik zelf nog klant was. De oudere flybox die ik heb is een beter model. Het is een zwarte van huawei met 4 erhernet poorten(die ik nodig heb voor wat huis en tuin netwerk projectjes), een veel mooier en praktischer design en betere aansluitingen voor aan de antenne die de vorige huurder hier toevallig heeft achter gelaten.
Nu is mijn vraag, Is het toegestaan om de sim kaart uit de lelijke witte flybox te halen en in de betere zwarte Huawei flybox te steken en indien je dat doet werkt alles dan nog out of the box?
Met vriendelijke groet
Tevreden flybox gebruiker
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @Slimr ,
Zoals @Gregory al reeds zei, ja dat mag/kan.
Kleine opmerking hierover: mocht je ooit een eigen "Flybox" (een Mifi router dus) aankopen die niet van Orange is dan zal je "Flybox" abonnement hier NIET op werken. Voor één of andere reden werken deze abonnementen enkel met de Flybox toestellen van Orange.
Jij hebt een oudere Flybox van Orange dus dat zou perfect moeten lukken.
Dag @Slimr ,
Zoals @Gregory al reeds zei, ja dat mag/kan.
Kleine opmerking hierover: mocht je ooit een eigen "Flybox" (een Mifi router dus) aankopen die niet van Orange is dan zal je "Flybox" abonnement hier NIET op werken. Voor één of andere reden werken deze abonnementen enkel met de Flybox toestellen van Orange.
Jij hebt een oudere Flybox van Orange dus dat zou perfect moeten lukken.
Zie niet in waarom niet. De Sim is het abonnement. Probeer het eens
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |