annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion toestellen connecteren wifi/wps

Topic gestart op: 24-01-21 18h38

Antwoorden: 6 antwoorden

veerlevh
Aspirant verkenner

Medion toestellen connecteren wifi/wps

Beste,

Vandaag wou ik zowel een radio als smarttv connecteren met de wifi/wps.

Op de tv vind hij de draadloos netwerken wel. maar als je wil connecteren komt steeds "autorisatie mislukt".

beide toestellen willen niet connecteren. dit vind ik wel beetje te toevallig, moest er iets met beiden zijn.

de wps knop 3 seconden inhouden enzo, werd al geprobeerd. inclusief ook eens herstarten vd modem en de instellen vd modem nagekeken.

Iemand een idee wat ik fout doe?

alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

@veerlevh 

Kijk eens of je Access control/Toegangscontrole opstaat.  Zo kun je toegang  verlenen aan bepaalde apparaten via hun MAC address.  Bij mij staat die altijd op.

Dit is alleen van toepassing op je Wifi, afzonderlijk te configureren voor de 2.4 GHz en de 4 GHz.

Dit geldt niet voor Guest-Wifi

Mogelijkheden

(1) Proberen connecteren op de Guest-Wifi 

(2) Als de Access control opstaat, MAC adressen noteren of configuratie opslaan, Access control afzetten, dan proberen, de MAC adresssen noteren, Access control terug opzetten en alle MAC adressen terug ingeven inclusief de nieuwe bij de 2.4 GHz en de 5 GHz .

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@veerlevh  

zo nu lukt het wel. 

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
veerlevh
Aspirant verkenner

Dankjewel 🙂

Ben iets meer dan 2 jaar klant van Orange. Maar me net dus een smart-tv aangeschaft. Anders amper problemen gehad ^_^

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@veerlevh 

Kijk eens in de handleiding van die toestellen. Een mogelijkheid is dat uw paswoord niet voldoet aan hun eisen. Te kort, geen cijfers, geen hoofdletters .... om maar iets te noemen

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen