annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Modem probleem

Topic gestart op: 13-02-23 20h17

Antwoorden: 10 antwoorden

Kris89
Aspirant verkenner

Modem probleem

Beste,

Ik heb sinds een maand of 4 problemen met mijn modem.

Het heeft iets langer als 3,5 jaar zonder problemen gelopen, maar sinds deze 4 maanden krijg ik een fout met de wifi.

Ik krijg op mijn telefoon een uitroepteken te zien langs het wifi-ontvangst teken. En op mijn pc als ik een wifi troubleshoot doe krijg ik te lezen dat de DNS server niet bereikbaar is.
Zelfde probleem dan met de troubleshooter op het bekabeld netwerk.

Verder stelt de pc ook geen oplossing voor, dus wat ik iedere keer doe is de voeding van de modem uit trekken, en een paar seconden wachten (reset zoals jullie het noemen).
Ik reis veel voor het werk, daarom dat ik dit probleem nu ook pas meld. Ik ben niet continu thuis, maar als ik thuis ben had ik graag dat mijn thuis internet werkt zonder problemen. Na een lange stres volle buisness-**bleep** iedere keer thuis komen en de modem uit trekken en weer insteken wekt ook frustraties op haha.

Als de modem herstart is loopt de wifi gewoon weer zonder problemen. Helaas gaat het maar een paar dagen goed, dan doet dit zelfde probleem zich weer voor.

Ik heb de modem al naar fabriek instellingen proberen te zetten maar krijg iedere keer hetzelfde resultaat.

Is de modem versleten? Is hij verkeerd geconfigureerd?
Graag advies...

Mvg,
Kris.

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Chefke
Ervaren verkenner

Dat klinkt als een vervelend probleem. Ik zou je aanraden om contact op te nemen met je internetprovider en hen te vragen om het probleem op te lossen. Ze kunnen je misschien helpen om de modem te vervangen of een diepgaandere oplossing te vinden.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dit is 5 maanden oud, @Chefke  

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Kris89 Je zal de technische dienst moeten bellen om het in orde te laten maken . Zei kunnen dat van bij hun in orde maken alleen jij kan dat niet . Zullen nakijken of alles goed 🙂 gaat en dan krijg je instructies duurt enkele minuten en gegarandeerd dat het dan in orde 🙂 is . Veel succes 🤞
Anders blijft het probleem 👿 zich voor doen .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kris89 

Een klantnummer meegeven in je topic is niet oke. Dat zijn gegevens die privé zijn en er zijn er genoeg als die kwaadwillig zijn om er dingen mee te kunnen doen. Dit is een openbaar forum. 

@Totem kun je het klantnummer verwijderen aub uit dit topic ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen