Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Leidende sjamaan

My Orange app werkt niet met E-sim

OPGELOST

Naar aanleiding van mijn vorige post maakt ik even een nieuwe post hiervoor.

Heb antwoordt gekregen vanuit Orange uit het webcare team en die hebben het volgende bevestigd :

De eSim is niet compatibel met de My Orange app en de icoyote op ios.

Nu weet ik niet of het wel met android werkt ( denk van niet ) maar dat zal uitgewezen moeten worden.

Voor diegene die dus de E-sim willen gebruiken / activeren weten dus dat deze twee diensten niet gaan werken op IOS

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Ervaren sjamaan

Dat weten we dan weer, @patrick2 

Thank you

0 pluimen
Leidende sjamaan

Inderdaad @Gregory  maar wel een beetje jammer van Orange dat toch nog niet alles ervan op punt staat. Zijn al een jaar bezig met dit voor elkaar te krijgen , is het zo ver , dan kom je er toch achter dat het niet hoort zoals moet.

0 pluimen
Ervaren sjamaan

Ja, @patrick2 zullen we dat de kinderziekten noemen  ?

0 pluimen
Leidende sjamaan

We zullen dat er maar onder noemen @Gregory . Heb toch nog eens gestuurd via FB om te weten of dit veranderd gaat worden naar de toekomst.

0 pluimen
Leidende sjamaan

Inderdaad jammer dat tijdens de testfaze de interactie met andere software vergeten wordt ...

Men focust zich helemaal de de eigenlijke functie van het item en verliest de interactie uit het oog. Heel jammer ...

OK, men kan niet alles testen, maar de meest gebruikte functies zouden toch ook betrokken mogen worden in het testgeheel.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Leidende sjamaan

Heb ondertussen bericht gehad . Moest het compatibel zijn zullen ze dat laten weten via de website. Dus dat betekend geduld hebben is een schoon zaak.

Leidende sjamaan

@patrick2  schreef:

Heb ondertussen bericht gehad . Moest het compatibel zijn zullen ze dat laten weten via de website. Dus dat betekend geduld hebben is een schoon zaak.

Met andere woorden, ze hebben die functionaliteiten in interactiviteit wel degelijk niet getest. 🤔

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Veteraan verkenner

Valt tegen, ik was net enthousiast geworden over de e-Sim, want het biedt wel mogelijkheden voor reizen buiten de EU: een e-Sim voor het contact met je eigen land, zonder data roaming (= zo goed als onbetaalbaar) en een Sim in het andere land met goedkope data. Toch zou er een mogelijkheid moeten zijn om je eigen verbruik te meten ivm met mobiele data in België en in de EU zonder dat er plots een boodschap komt dat je data bijna op zijn. Je moet er wel rekening mee houden dat sommige landen vereisen dat je een thuisrekening én thuisadres bij hen hebt, met andere woorden dat een goedkope Sim er niet inzit (zelf ondervonden in Chili). 

0 pluimen
Leidende verkenner

Ik wacht nog wel even vooraleer ik overschakel. 
Eens de Apple Watch en de app werken met e-Sim. 😊

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen