Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-06-24 15h47
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Wat houdt My Comfort Service precies in ?
Volgens de website zijn de wifi boosters inbegrepen, toch wordt dit apart aan 3 euro/maand aangerekend ?
Kan dit ?
dank u
mvg,
De boosters zijn inderdaad inbegrepen. Als je maa 2 boosters hebt zou ik eens naar de 5000 bellen
My Comfort service - zie Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs | Orange België
Het is een extra optie die je kan toevoegen aan je internetabonnement om volop te kunnen genieten van extra diensten op maat en álles te kunnen halen uit de internetverbinding bij je thuis.
Goed om te weten: De Wifi Comfort-optie (Wifi boosters) is inbegrepen in My Comfort Service.
dank voor uw bericht.
Ik heb 1 modem + 1 booster op het 1ste verdiep en dit betaal ik momenteel :
Volgens mij is dit dan 3euro/maand te veel, niet ?
@Lode75 ja dat klopt je betaald 3euro per maand voor je wifi comfort service en daar zijn de 2 boosters inbegrepen.
Je krijgt 2 boosters en je betaald nog eens 3euro per maand voor een extra booster.
De WiFi Comfort-dienst maakt gebruik van meerdere WiFi boosters die, eenmaal geïnstalleerd bij je thuis, in contact staan met elkaar en zorgen voor een krachtige en stabiele wifidekking overal waar je het nodig hebt.
Groetjes
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |