annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na 3 weken nog steeds geen gsm ontvangen?

Topic gestart op: 07-03-23 18h18

Antwoorden: 8 antwoorden

Cathyvdbroeck
Gewaardeerd verkenner

Na 3 weken nog steeds geen gsm ontvangen?

Op 7 februari heb ik een gsm besteld via webshop, na 48 uur zou deze geleverd worden. We zijn nu 7 maart, drie weken later en nog steeds geen gsm!? Ook geen enkele respons gekregen op mijn vele telefoontjes? Geld is ook al lang van de rekening! Ik verlies het vertrouwen in Orange! Ik ben nog nieuwe klant en heb al zoveel problemen gekend dat ik overweeg weg te gaan. Help mij aub!!

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cathyvdbroeck
Gewaardeerd verkenner

Je twijfelt om een gsm te kopen omdat het een grote uitgave is van 659 euro, je beslist uiteindelijk en besteld een gsm op de website. Na 3 weken nog steeds geen levering en je geld is van de rekening!! Ik heb spijt dat ik naar Orange ben overgestapt, alles liep al verkeerd tot nu toe 😣

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cathyvdbroeck 

De website houd geen rekening met stock ook al staat er op voorraad. 

Die informatie kan al wat ouder zijn en zeker als er al meerdere tegelijk bestellen. En dan is drie weken nog niks heb hier al topics gezien waar ze 2 maanden wachten op hun bestelde toetel , zijn weliswaar de nieuwste maar toch. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cathyvdbroeck
Gewaardeerd verkenner

Amaai dat beloofd! Dit is toch ongezien? Ik ben jaren bij Telenet geweest en heb al heel veel spijt gehad dat ik ben weggegaan 😓

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cathyvdbroeck 

Daar hoef je geen spijt van te hebben hoor. Mijn partner heeft bij Orange ook een toestel ooit eens aangekocht ook moeten wachten ook een twee of drie tal weken. 

Maar moest je toch echt spijt hebben je weet dat je je geld kan terug vragen , duurt iets van 30 dagen dacht ik zo uit mijn hoofd , en dan maak je terug de overstap. 

Maar goed die beslissing is iets wat je zelf maakt die kan niemand anders voor je maken. Wij zijn tevreden bij Telenet als bij Orange , wij gebruiken de twee diensten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen