Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-10-19 09h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik zag vandaag de promotie van google nest mini of hub en vroeg me af of deze promo ook beschikbaar is voor bestaande klanten. Ik zie hier niets van staan in de klantenzone.
ik heb geen wijziging van mijn koala moeten doen, juist abo vastgezet voor 12 maanden
Hallo iedereen !
Leuk om te weten dat jullie hebben van de Google Nest kunnen genieten !
Wat denken jullie ervan tot zover?
Groetjes,
Nelson
vraagje, gaan de actie's verlengs worden, of gaan de speakers eind deze maand uit se schappen?
vraagje, gaan de actie's verlengs worden, of gaan de speakers eind deze maand uit se schappen?
Ugh @izzet3838,
De Google Nest blijft aangeboden, het zal niet verdwijnen 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Via de Orange App, Orange Promoties tref je de promoties aan waar je van kunt genieten.
Als je op het gewenste product zelf klikt, zie je aan welke voorwaarden je moet voldoen.
Uw pakket is snel en gemakkelijk aangepast als je telefonisch contact met hen opneemt of naar een Orange winkel gaat.
Vraag ik me ook af, heb al een mini speaker en chrome cast. De nest hub zou een goede aanvulling zijn! Zal eens bellen naar orange en het laten weten.
Hopelijk passen ze de orange tv app ook aan zodat je deze kan bedienen met de mini. Mvg
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |