Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-04-25 09h44
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We hadden eena fspraak tussen 8:00-12:00u
Ze waren er pas rond 13:00u, waardoor het niet meer paste voor ons. Kan je een nieuwe afspraak inplannen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier zitten alleen klanten. Best met Orange contact opnemen
Best alle persoonlijke gegevens uit je post wegdoen. Je hebt 1 uur tijd daar voor
Inderdaad zoals Gregory zegt, best de klantendienst contacteren en zij kunnen dan een nieuwe afspraak inplannen.
Als je een nieuwe afspraak maakt best afspreken dat de technieker u een 30 tal min op voorhand opbelt zo ben je zeker thuis. Heb ik ook moeten doen.
Hier zitten alleen klanten. Best met Orange contact opnemen
Best alle persoonlijke gegevens uit je post wegdoen. Je hebt 1 uur tijd daar voor