Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-22 14h21
Antwoorden: 7 antwoorden
Op maandag naar de winkel geweest de overstap gewaagd naar orange ze zeiden in de winkel binnen een dag valt u bereik weg en dan kan je u sim gebruiken het is nu zaterdag en we hebben nog altijd ons bereik van onze vorige provider
Dit kan nu toch niet meer??
Heb je al eens terug contact opgenomen met Orange hiervoor? Normaal verliep dit bij mij ook vlotjes.
Zelf ben ik al genoeg veranderd van provider dit jaar , ( en vorig jaar ) ben altijd met mijn nummer overgegaan van Orange naar Proximus en dan weer terug , 1 keer dit jaar ook Mobile Vikings gehad maar was men ding niet , ik kan u zeggen : ik ben altijd binnen het uur overgezet geweest ...
Nu ben ik Orange klant met men gsm en blijf ik ook bij Orange.
Ja ik blijf bij Orange , het grote voordeel is ook bij Orange dat je altijd een reserve simkaart kunt aanvragen en zelf kunt activeren in je klantenzone , dit is een MUST voor mij !
Dit kun je niet doen bij de andere providers! ( Je hebt dus geen winkel meer nodig als ineens je simkaart niet meer zou werken , gewoon je reserve simkaart nemen die je hebt liggen van Orange , je inloggen in klantenzone & je nieuwe simkaart nummer ingeven & voilà je bent terug beschikbaar. Ik hoop dat ze deze functie zullen blijven houden bij Orange !
Ook is Orange nog altijd naar mijn mening het beste , en die Special Edition is zeker goed !
Al hoop ik dat Go Unlimited terug zou komen , 300GB en dan trager , daar zit ik echt op te wachten.
Groeten
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |