annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant

Topic gestart op: 26-11-22 14h21

Antwoorden: 7 antwoorden

Kjenta
Rekruut scout

Nieuwe klant

Op maandag naar de winkel geweest de overstap gewaagd naar orange ze zeiden in de winkel binnen een dag valt u bereik weg en dan kan je u sim gebruiken het is nu zaterdag en we hebben nog altijd ons bereik van onze vorige provider

Dit kan nu toch niet meer??

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gwinny
Gewaardeerd verkenner

Heb je al eens terug contact opgenomen met Orange hiervoor? Normaal verliep dit bij mij ook vlotjes.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Kjenta @Pletse 

Zelf ben ik al genoeg veranderd van provider dit jaar , ( en vorig jaar ) ben altijd met mijn nummer overgegaan van Orange naar Proximus en dan weer terug , 1 keer dit jaar ook Mobile Vikings gehad maar was men ding niet , ik kan u zeggen : ik ben altijd binnen het uur overgezet geweest ...

Nu ben ik Orange klant met men gsm en blijf ik ook bij Orange.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Amai zo veel keer over gegaan en terug. 
Hopelijk blijf je nu wel bij Orange ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Totem 

Ja ik blijf bij Orange , het grote voordeel is ook bij Orange dat je altijd een reserve simkaart kunt aanvragen en zelf kunt activeren in je klantenzone , dit is een MUST voor mij !

Dit kun je niet doen bij de andere providers! ( Je hebt dus geen winkel meer nodig als ineens je simkaart niet meer zou werken , gewoon je reserve simkaart nemen die je hebt liggen van Orange , je inloggen in klantenzone & je nieuwe simkaart nummer ingeven & voilà je bent terug beschikbaar. Ik hoop dat ze deze functie zullen blijven houden bij Orange !

Ook is Orange nog altijd naar mijn mening het beste , en die Special Edition is zeker goed !

Al hoop ik dat Go Unlimited terug zou komen , 300GB en dan trager , daar zit ik echt op te wachten.

 

Groeten

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen