annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant

Topic gestart op: 26-11-22 14h21

Antwoorden: 7 antwoorden

Kjenta
Rekruut scout

Nieuwe klant

Op maandag naar de winkel geweest de overstap gewaagd naar orange ze zeiden in de winkel binnen een dag valt u bereik weg en dan kan je u sim gebruiken het is nu zaterdag en we hebben nog altijd ons bereik van onze vorige provider

Dit kan nu toch niet meer??

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Kjenta goedemorgen,

niet fijn om dit te lezen, maar inderdaad kan het zijn dat Telenet deze tegen houd!

Erg is dit.

Doe eens via FB- Messenger een berichtje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Kjenta ,

Als alles correct verloopt worden de nummers binnen de 48u overgedragen. Echter kan het gebeuren dat de communicatie tussen Orange en de oude provider misloopt. Het is en blijft nog altijd een computersysteem en welk computersysteem heeft niet eens zijn "kuren". 
In jouw geval zal je aanvraag ofwel mislukt zijn of blijven hangen in het systeem...
Bel eens naar het nummer 0800 8 5000 en leg de situatie uit. Ze gaan je met alle plezier verder helpen en het nodige doen zodat je spoedig Orange klant kan worden.


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kjenta 

Dat binnen de dag klopt niet je moet altijd minimaal 48 uur rekenen. 

Het zijn nog factoren die meespelen , hoe veel aanvragen zijn er op dat moment , dat weet je niet.

Dus ja dit kan nog wel want het is heel normaal.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen