annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe router orange home internet

Topic gestart op: 07-02-22 21h26

Antwoorden: 10 antwoorden

bryandhelft
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe router orange home internet

Ik heb zonet perongeluk mijn router van orange gereset, nu heb ik namelijk geen wifi meer. Ik heb daarnet gelezen dat het mogelijk is dat ik dus alle instelling (wifi netwerknaam, wachtwoord, ...) Heb gereset en deze dus weer op het oorspronkelijke zijn. De wifi staat terug aan en de lampjes die moeten branden, branden (vermoedelijk) nu is mijn vraag, mijn wifi netwerk komt niet meer tevoorschijn in mijn lijst en dus heb ik geen internet, kan het zijn dat deze nu dus een andere naam heeft gekregen en terug een ander wachtwoord? Ik heb nog nooit het wachtwoord veranderd van mijn wifi netwerk 

 

Groetjes

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

@bryandhelft Na een factory reset vind je de naam (SSID) en het password op het etiket onderaan de modem

0 pluimen
bryandhelft
Gewaardeerd verkenner

Misschien een domme vraag, maar wat kan ik hier dan precies mee doen ?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

daarop staan de naam van je netwerk en het password om in te loggen.  Zo weet je welk netwerk je moet nemen op je telefoon + password

0 pluimen
bryandhelft
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het antwoorden maar dit zijn de gegevens die ik al had en dus nooit veranderd had, dit netwerk staat er niet tussen

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @bryandhelft,

Neem gerust eens contact op met de webcare stamleden via "Socialmediakanalen" van Orange

'Facebook'

'Twitter'

'Instagram'

Groetjes,

Mustafa

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen