Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-25 10h37
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo,
Ik heb afgelopen dinsdag de Samsung S25 ultra gekocht via een bestaand abonnement. Ik kon deze enkel online bestellen gezien er geen optie was om deze af te halen in een orange shop of de beschikbaarheid te controleren.
Ik zag dat hierbij een actie was inbegrepen met 150EU retour na het binnenbrengen van je oude toestel in een orange winkel. Top, dacht ik...
Niet dus, blijkt dat je dus de smartphone en abonnement had moeten regelen in de orange shop zelf en dus niets online bestellen.
De info op de website is ook wel heel misleidend in ik.
"Breng je oude smartphone binnen bij aankoop een Samsung Galaxy S25 Ultra met Smart Data in een Orange winkel en krijg je 150 € bovenop de huidige waarde van je oude telefoon."
Dit kan dus enkel als je ook de smartphone en abonnement regelt in de Orange shop. Bied dan deze promo op zen minst niet online aan en toon hem zeker niet als je hem online wilt bestellen. 🙂
Al bij al maakt het niet uit want door de stakingen van bpost is deze nog steeds niet aangekomen, is er nog weinig hoop voor deze week aan te krijgen en deze actie loop nog maar tot 16/02...
Toch wel erg teleurgesteld voor de eerste keer na jaren vaste klant te zijn.
Ik heb afgelopen dagen ook meermaals de Messenger chat proberen te contacteren, geen antwoord. Orange shops in de buurt proberen bellen, nemen gewoon niet op of meteen antwoordapparaat. dus een compensatie zal er ook wel niet inzitten. Ik voel me als klant erg in de kou gezet.
resultaat, nog geen smartphone door de stakingen, geen retour van 150EU door onduidelijke promo en geen hulp gekregen dus hier maar even iets posten zodat er niemand dezelfde fout maakt! haal hem dus gewoon in de orange winkel.
Bedankt voor de info, ik was ook van plan om een nieuwe smartphone te kopen. Zal er nog eens goed over nadenken na uw bericht waar ik hem koop.
Succes verder..
@KoenE goedemorgen,
je weet nooit met géén enkel ding wat je online besteld wanneer je dat kan ontvangen.
er is altijd wel iets, weekend tussen, niet op voorraad enz.
Op 24.00 uur in huis is niet realistich dat weet iedere normale mens.
Wij kunnen je daar niet bij helpen we zijn ook maar klanten.
Het zal via nr 5000 moeten gebeuren.
Sterkte ermee en een beetje geduld zou ik durven zeggen.
Beste Josette,
Dank voor uw reactie maar dit is niet echt de eerste essentie van mijn bericht gezien dit vooral gaat over de onduidelijke promo en niet meteen over het wachten op het pakket.
Alle begrip voor de stakingen en vertragingen maar als er garantie wordt gegeven op levering binnen de 48u...tja wachten dan maar
toch bedankt
mvg Koen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |