annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online bestelling gsm

Topic gestart op: 21-06-22 18h59

Antwoorden: 3 antwoorden

Petra14
Aspirant verkenner

Online bestelling gsm

Spoiler
Levering bestelling gsm

Hallo,

Ik heb op vrijdag 18 juni online een gsm besteld voor mijn dochter met beperking omdat haar gsm niet meer opstart en zij deze steeds moet meenemen naar school voor haar veiligheid. Tot op vandaag kreeg ik nog geen track and trace code en contact met de klantendienst levert niks op, ik krijg plots zelfs geen antwoord meer. Ik klaag nooit maar in dit geval is het wel belangrijk dat mijn dochter steeds bereikbaar is of zijzelf iemand kan bereiken. Het enige wat ik kreeg is de bestelbevestiging vlak na mijn bestelling. Wat kan ik doen aub om tenminste al te weten waar de gsm momenteel zit ? Alvast bedankt. 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Petra14 goedemorgen,

is alles ook goed gegaan bij je bestelling qua betaling enz?

Neem zoals @patrick2  al schreef

contact op via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Petra14
Aspirant verkenner

Goeiemorgen,

Ja hoor met de betaling is alles goed gegaan.

Ik nam ook al 2 keer contact op met de klantendienst via de chat. Maandag wisten ze mij te vertellen dat de gsm op weg was naar bpost en ik een track and trace code zou ontvangen. Toen ik gisteren om 18u nog steeds niks had ontvangen nam ik opnieuw contact op. Men vroeg me nog wat extra info en daarna lieten ze niks meer weten. Vandaar mijn vraag aan jullie omdat ik het echt niet meer weet. Alvast bedankt voor je reactie. Groetjes, Petra.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Petra14 

Om te weten waar je toestel is zal je toch echt de klantendienst moeten contacteren desnoods via Messenger als je Facebook hebt. 

Maar je hebt 18 juni besteld dus in de theorie zou je binnen de twee werkdagen je toestel moeten ontvangen. Die twee werk dagen zouden in gaan vanaf gisteren want je bestelde op een zaterdag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen