Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 17h49
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik had graag eens geweten hoe lang je normaal gezien moet wachten op je bestelling indien je online gekocht hebt?
Op de website staat er dat de bestellingen vóór 19u gedaan zijn, de volgende dag bezorgd wordt....
Helaas is dit bij mij niet het geval dus had ik graag geweten of het klopt op de website of dat ik dit met een korreltje zout moet nemen....
Alvast hartelijke dank
Ik had graag eens geweten hoe lang je normaal gezien moet wachten op je bestelling indien je online gekocht hebt?
Op de website staat er dat de bestellingen vóór 19u gedaan zijn, de volgende dag bezorgd wordt....Helaas is dit bij mij niet het geval dus had ik graag geweten of het klopt op de website of dat ik dit met een korreltje zout moet nemen....
Alvast hartelijke dank
Hallo @Sylleke,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@Sylleke de online bestelling is soms met een korreltje zout te nemen. Moest het echt vandaag besteld zijn voor 19 uur dan zal het morgen ook geleverd worden. Uitzondering op de regel is dat als men nieuwe gsm met abonnement besteld dan duurt het langer.
Het is ook afhankelijk van stock en van de Bpost zelf of deze op tijd leveren. Want het kan zijn dat u nu iets besteld en morgen bij u zou zijn kan het ook zijn dat er net iemand voor u was en hetzelfde besteld heeft en dus de laatste stuk heeft. In dat geval is de website niet direct up to date en kan het zijn dat u dus langer moet wachten.
@patrick2 Alvast bedankt om te reageren......
Ik heb gisterenochtend rond 8u besteld en bevestiging gehad via mail, mijn artikel is dus wel al betaald hé, wat dan indien de laatste stuk al weg is naar andere klant? Hoe gaat het dan in z’n werk om je geld terug te krijgen?
@Sylleke goh denk dat het dan een lange weg wordt. de klantendienst bellen , naar een andere dienst bellen of misschien een dossier , dan wachten op reactie , en vervolgens de centen terug storten. Is het dan niet beter dat u wacht op voorraad? En misschien krijgt u morgen wel uw bestelde goederen. Heb ooit een femtocell besteld en duurde ook twee dagen maar vond dat geen probleem.