Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-06-21 13h55
Antwoorden: 5 antwoorden
Jammer maar waar... 01 Juni een iPhone 12 64Gb zwart inclusief screenprotector besteld EN betaald terwijl alles ook voorradig was. Bestelling en betaling vervolgens bevestigd gekregen door Orange voor deze artikelen. Vrijdag 04 juni komt de order aan, dacht ik... Enkel de screenprotector werd geleverd. Na contact te nemen met de klantendienst werd duidelijk dat ze het toestel zijn vergeten mee te sturen(?). Vandaag 07 juni nieuwe levering van mijn vergeten toestel....dacht ik.... Blijkt dat ik nu een verkeerd toestel toegestuurd kreeg, namelijk een iPhone 12 mini ipv de bestelde, betaalde en bevestigde iPhone 12 64Gb zwart! Weerom klantendienst gecontacteerd en een heel verhaal.... Nu dien ik weerom te wachten op een andere dienst die mij eerst gaan contacteren binnen 2, 3, 4.... dagen om te zeggen hoe het verder zal afgehandeld worden en hoe ik aan mijn toestel zal geraken. Mensen... vinden jullie dit normaal als professioneel bedrijf? Mocht ik zo omspringen met mijn mensen/klanten/produkten dan was het verhaal snel afgesloten vrees ik. Wie kan hier het snelst in helpen....ik blijf hopen op een snelle reactie en een nog snellere levering van mijn besteld en betaald toestel.
Vandaag 11 juni en nog steeds geen correct toestel mogen ontvangen. Elke dag aan de telefoon om te vragen wat de huidige status is van dit dossier en telkens zegt men dat ze het opnieuw aangeven om zo snel mogelijk te willen behandelen, waar echter niet veel van in huis komt lijkt me. Het verkeerd geleverd toestel heb ik netjes en ongeopend terug gestuurd, zelfs daar krijgt men geen melding van en moet men het zelf nog melden dat ze het al in bezit hebben. Trieste zaak moet ik zeggen, totaal geen opvolging en nog minder krijg je als klant nul comma nul terugkoppeling over de gang van zaken mbt je dossier. Geen nood, mijn centen staan wel al twee weken bij Orange op de rekening! Het enige positieve is dat de mensen aan de lijn zeer vriendelijk zijn, maar echter zijn zij ook maar een luisterend oor en hebben zij geen invloed op de gang van zaken zo blijkt.
Dit is iets wat de juiste dienst over dient te nemen dat je bestelling niet klopt. Uit het opslag depot is blijkbaar een verkeerd order gepikt en dat dient recht gezet te worden door de juiste diensten die er over gaan. In een shop hoef je niet gaan want daar kunnen ze niks doen aangezien je online je bestelling gedaan hebt. Enige wat je nu kan doen is afwachten en zien wat er gaat gebeuren. Ik vermoed dat je het toestel dient terug te sturen en dat ze je erna een ander , het goede toestel , gaan opsturen.
Bedankt voor de snelle terugkoppeling, Patrick. Het kan toch op een snellere manier als je het mij vraagt, stuur meteen een nieuwe op en maak gelijk een pick-up order voor het verkeerd geleverde toestel, zodat klanten niet met dat extra werk zitten opgezadeld om het nog maar niet te hebben over de tijd die er overheen gaat. Missen is menselijk maar aan de zijlijn scoor je niet, enkel door meteen actie te ondernemen kan dat.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |