annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontbrekende en vervolgens verkeerde levering

Topic gestart op: 07-06-21 13h55

Antwoorden: 5 antwoorden

PVB
Aspirant verkenner

Ontbrekende en vervolgens verkeerde levering

Jammer maar waar... 01 Juni een iPhone 12 64Gb zwart inclusief screenprotector besteld EN betaald terwijl alles ook voorradig was. Bestelling en betaling vervolgens bevestigd gekregen door Orange voor deze artikelen. Vrijdag 04 juni komt de order aan, dacht ik... Enkel de screenprotector werd geleverd. Na contact te nemen met de klantendienst werd duidelijk dat ze het toestel zijn vergeten mee te sturen(?). Vandaag 07 juni nieuwe levering van mijn vergeten toestel....dacht ik.... Blijkt dat ik nu een verkeerd toestel toegestuurd kreeg, namelijk een iPhone 12 mini ipv de bestelde, betaalde en bevestigde iPhone 12 64Gb zwart! Weerom klantendienst gecontacteerd en een heel verhaal.... Nu dien ik weerom te wachten op een andere dienst die mij eerst gaan contacteren binnen 2, 3, 4.... dagen om te zeggen hoe het verder zal afgehandeld worden en hoe ik aan mijn toestel zal geraken. Mensen... vinden jullie dit normaal als professioneel bedrijf? Mocht ik zo omspringen met mijn mensen/klanten/produkten dan was het verhaal snel afgesloten vrees ik. Wie kan hier het snelst in helpen....ik blijf hopen op een snelle reactie en een nog snellere levering van mijn besteld en betaald toestel.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
PVB
Aspirant verkenner

Vandaag 11 juni en nog steeds geen correct toestel mogen ontvangen. Elke dag aan de telefoon om te vragen wat de huidige status is van dit dossier en telkens zegt men dat ze het opnieuw aangeven om zo snel mogelijk te willen behandelen, waar echter niet veel van in huis komt lijkt me. Het verkeerd geleverd toestel heb ik netjes en ongeopend terug gestuurd, zelfs daar krijgt men geen melding van en moet men het zelf nog melden dat ze het al in bezit hebben. Trieste zaak moet ik zeggen, totaal geen opvolging en nog minder krijg je als klant nul comma nul terugkoppeling over de gang van zaken mbt je dossier. Geen nood, mijn centen staan wel al twee weken bij Orange op de rekening! Het enige positieve is dat de mensen aan de lijn zeer vriendelijk zijn, maar echter zijn zij ook maar een luisterend oor en hebben zij geen invloed op de gang van zaken zo blijkt.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@PVB  goedemiddag, spijtig dit te lezen,

@patrick2 heeft je de juiste uitleg gegeven nog even geduld fijn is natuurlijk anders.

Van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@PVB  

Dit is iets wat de juiste dienst over dient te nemen dat je bestelling niet klopt. Uit het opslag depot is blijkbaar een verkeerd order gepikt en dat dient recht gezet te worden door de juiste diensten die er over gaan. In een shop hoef je niet gaan want daar kunnen ze niks doen aangezien je online je bestelling gedaan hebt. Enige wat je nu kan doen is afwachten en zien wat er gaat gebeuren. Ik vermoed dat je het toestel dient terug te sturen en dat ze je erna een ander , het goede toestel , gaan opsturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PVB
Aspirant verkenner

Bedankt voor de snelle terugkoppeling, Patrick. Het kan toch op een snellere manier als je het mij vraagt, stuur meteen een nieuwe op en maak gelijk een pick-up order voor het verkeerd geleverde toestel, zodat klanten niet met dat extra werk zitten opgezadeld om het nog maar niet te hebben over de tijd die er overheen gaat. Missen is menselijk maar aan de zijlijn scoor je niet, enkel door meteen actie te ondernemen kan dat.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen