Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-06-21 13h55
Antwoorden: 5 antwoorden
Jammer maar waar... 01 Juni een iPhone 12 64Gb zwart inclusief screenprotector besteld EN betaald terwijl alles ook voorradig was. Bestelling en betaling vervolgens bevestigd gekregen door Orange voor deze artikelen. Vrijdag 04 juni komt de order aan, dacht ik... Enkel de screenprotector werd geleverd. Na contact te nemen met de klantendienst werd duidelijk dat ze het toestel zijn vergeten mee te sturen(?). Vandaag 07 juni nieuwe levering van mijn vergeten toestel....dacht ik.... Blijkt dat ik nu een verkeerd toestel toegestuurd kreeg, namelijk een iPhone 12 mini ipv de bestelde, betaalde en bevestigde iPhone 12 64Gb zwart! Weerom klantendienst gecontacteerd en een heel verhaal.... Nu dien ik weerom te wachten op een andere dienst die mij eerst gaan contacteren binnen 2, 3, 4.... dagen om te zeggen hoe het verder zal afgehandeld worden en hoe ik aan mijn toestel zal geraken. Mensen... vinden jullie dit normaal als professioneel bedrijf? Mocht ik zo omspringen met mijn mensen/klanten/produkten dan was het verhaal snel afgesloten vrees ik. Wie kan hier het snelst in helpen....ik blijf hopen op een snelle reactie en een nog snellere levering van mijn besteld en betaald toestel.
Ja maar ze willen natuurlijk zeker zijn dat het toestel ook daadwerkelijk terug is en komt en niet iedereen is zo eerlijk. Het is ook een stukje veiligheid voor hun zelf wat ze erin bouwen. Maar ik ben ook niet zeker of het deze procedure is maar ik denk zelf van wel. Beter is af te wachten wat ze gaan zeggen als ze je terug bellen. In de shop kan je zeker niet gaan want online bestellingen gaan hun niet kunnen zien.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |