annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opzegging Orange abonnement

Topic gestart op: 18-10-23 16h52

Antwoorden: 13 antwoorden

SofieDi
Gewaardeerd verkenner

Opzegging Orange abonnement

OPGELOST

Beste,

 

Omwille van zijn overlijden heb ik het volledige abonnement van mijn vader moeten opzeggen. Tv, internet, gsm en vaste lijn.

Echter via telefoon en mail krijg ik geen antwoord op welke onderdelen ik allemaal moet retourneren (was niet aanwezig bij installatie).

Ik kon makkelijk modem en decoder vinden. Bij modem een klein apparaatje ook afgekoppeld. Is dit de WiFi booster? Of netwerkverdeler? Achter een valse wand van de tv-kast zit nog een apparaatje. Moet ik die hebben? Want dan moet ik de halve woonkamer afbreken... 😔

Wie kan mij helpen?

Groetjes!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SofieDi 

Dat kastje kan je laten hangen dat moet je niet binnen brengen. Wat het exact is weet ik niet maar ik vermoed dat het een switch is. Dus breng je overige maar weg vergeet niet de stappen te doen die ik je net geleverd heb bij inlevering.

Dan ben je in orde als je alles gedaan hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Pletse
Gewaardeerde genezer

Is inderdaad een switch (staat op het etiket 😂). Moet je niet binnen brengen.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@SofieDi  een goedenavond, 

eerst en vooral gecondoleerd met het overlijden van je vader.

Neem eens contact op met een winkel in je buurt die zouden je goed moeten kunnen helpen.

Wij zijn ook maar klanten hier.

Mail hebben ze niet meer.

Je kan eventueel via FB-Messenger eens proberen.

Maar ik zou voor een winkel kiezen en neem dan zeker alle gegevens van je vader mee.

Je kan deze ook eens lezen: https://www.orange.be/nl/formulier/een-abonnement-opzeggen-door-overlijden

 

Sterkte.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
SofieDi
Gewaardeerd verkenner

Beste Josette,

 

Bedankt.

Had gekund dat iemand weet waar welk apparaatje wordt geïnstalleerd 😉

Heb net nog eens de klantendienst kunnen bereiken, maar nog steeds geen definitief antwoord.

Ik ga sowieso naar de winkel, maar wilde veel heen en weer lopen vermijden. 

Maar erg bedankt voor jouw raad!

Josette
Wijze
Wijze

@SofieDi weet je neem eerst de telefoon naar de winkel die mannen

kunnen je juist zeggen wat je moet meebrengen of doen.

Fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen