Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-23 16h52
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Omwille van zijn overlijden heb ik het volledige abonnement van mijn vader moeten opzeggen. Tv, internet, gsm en vaste lijn.
Echter via telefoon en mail krijg ik geen antwoord op welke onderdelen ik allemaal moet retourneren (was niet aanwezig bij installatie).
Ik kon makkelijk modem en decoder vinden. Bij modem een klein apparaatje ook afgekoppeld. Is dit de WiFi booster? Of netwerkverdeler? Achter een valse wand van de tv-kast zit nog een apparaatje. Moet ik die hebben? Want dan moet ik de halve woonkamer afbreken... 😔
Wie kan mij helpen?
Groetjes!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat kastje kan je laten hangen dat moet je niet binnen brengen. Wat het exact is weet ik niet maar ik vermoed dat het een switch is. Dus breng je overige maar weg vergeet niet de stappen te doen die ik je net geleverd heb bij inlevering.
Dan ben je in orde als je alles gedaan hebt.
Is inderdaad een switch (staat op het etiket 😂). Moet je niet binnen brengen.
@SofieDi een goedenavond,
eerst en vooral gecondoleerd met het overlijden van je vader.
Neem eens contact op met een winkel in je buurt die zouden je goed moeten kunnen helpen.
Wij zijn ook maar klanten hier.
Mail hebben ze niet meer.
Je kan eventueel via FB-Messenger eens proberen.
Maar ik zou voor een winkel kiezen en neem dan zeker alle gegevens van je vader mee.
Je kan deze ook eens lezen: https://www.orange.be/nl/formulier/een-abonnement-opzeggen-door-overlijden
Sterkte.
Beste Josette,
Bedankt.
Had gekund dat iemand weet waar welk apparaatje wordt geïnstalleerd 😉
Heb net nog eens de klantendienst kunnen bereiken, maar nog steeds geen definitief antwoord.
Ik ga sowieso naar de winkel, maar wilde veel heen en weer lopen vermijden.
Maar erg bedankt voor jouw raad!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |