annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opzegging Orange abonnement

Topic gestart op: 18-10-23 16h52

Antwoorden: 13 antwoorden

SofieDi
Gewaardeerd verkenner

Opzegging Orange abonnement

OPGELOST

Beste,

 

Omwille van zijn overlijden heb ik het volledige abonnement van mijn vader moeten opzeggen. Tv, internet, gsm en vaste lijn.

Echter via telefoon en mail krijg ik geen antwoord op welke onderdelen ik allemaal moet retourneren (was niet aanwezig bij installatie).

Ik kon makkelijk modem en decoder vinden. Bij modem een klein apparaatje ook afgekoppeld. Is dit de WiFi booster? Of netwerkverdeler? Achter een valse wand van de tv-kast zit nog een apparaatje. Moet ik die hebben? Want dan moet ik de halve woonkamer afbreken... 😔

Wie kan mij helpen?

Groetjes!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SofieDi 

Dat kastje kan je laten hangen dat moet je niet binnen brengen. Wat het exact is weet ik niet maar ik vermoed dat het een switch is. Dus breng je overige maar weg vergeet niet de stappen te doen die ik je net geleverd heb bij inlevering.

Dan ben je in orde als je alles gedaan hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@SofieDi 

Dat klein apparaatje wat je hebt is van je vaste lijn dat zit gekoppeld aan de modem.

Er staat Cisco op dus dat mag je ook retouneren naar Orange. Als je dat allemaal hebt dan heb je voor de rest niks meer.

Eenmaal alles afgegeven bij de post vraag een bewijs van inlevering en stuur dat door.

https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

Via bovenstaande link alles invullen , afleverbewijs inscannen en bij voegen. Op die manier komen er geen problemen van want soms gaan die dingen niet zoals gaan moet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SofieDi
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Bedankt voor jouw antwoord.

Dat apparaatje heb ik. 

Maar dat ene achter de kast heb ik een foto van gemaakt. Is van Sitecom, maar kan nergens terugvinden wat het juist is.

Zal het in de winkel navragen. 

 

Bedankt!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SofieDi 

Post de foto eens hier als je wil aub ?

Dan kunnen we je veel tijd doen uitsparen voor het naar de winkel te gaan en weer terug en ben je sneller geholpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
SofieDi
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 mijn andere foto kan ik niet uploaden. Teveel mb.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen