annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV Plus app koppelen zonder tv code

Topic gestart op: 29-01-24 10h00

Antwoorden: 4 antwoorden

man2u2
Gewaardeerd verkenner

Orange TV Plus app koppelen zonder tv code

Hallo,

Ik verblijf momenteel in het buitenland en heb hier een nieuwe samsung tablet gekocht. Ik probeer de orange tv app te installeren maar dit lukt niet zonder code van mijn tv thuis. Is er een andere manier? Heb de inloggevens van orange bij me.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @man2u2 ,

Kies voor de optie "ik heb geen decoder" wanneer je app opent en vul dan je mailadres en paswoord in om in te loggen op de Orange klantenzone. Indien je nog geen login gemaakt hebt voor de klantenzone, maak deze snel even aan via de Orange website en je zal kunnen TV kijken via de app. Normaal is het de bedoeling dat je de app verbind met de decoder via de code maar ik heb gemerkt dat je op deze manier ook kunt "inloggen" op de app.

Ik weet dat dit werkt met de TV box, geen idee of het ook werkt met de oudere decoders.

Gregory
Wijze
Wijze

Denk niet dat er een andere manier is, @man2u2 

Misschien kan er iemand binnen bij je thuis om de handelingen te doen en de code door te geven

 

0 pluimen
man2u2
Gewaardeerd verkenner

Alles is thuis afgesloten. Zou raar zijn. Je betaalt voor een dienst die een mobiele app ondersteunt en dan zou je een tv moeten bezitten of je kan je niet inloggen. Ik heb een decoder. Wat met mensen die een abo hebben enkel streamen. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan moet je Orange contacteren, @man2u2 

Normaal moet je aan je decoder kunnen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen