Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-08-20 11h16
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo,
Ik ga met alles overstappen naar Orange.
TV, internet en gsm (love trio abbonement)
Mijn vraag is nu of ik recht heb op zo'n gsm van 1 euro? En of je extra nog moet betalen voor iets?
Alvast bedankt
@Gregory dat dacht ik ook maar blijkbaar is die regel aangepast in de nieuwe Go abonnementen.
Aanbiedingen geldig t.e.m. 31/07/2020 voor elk nieuw Smart Data-optie voor 24 maaden gecombineerd met een mobiel Orange-abonnement (vanaf Go Plus met Smart Data 2GB). De klant zich verbindt minimaal 24 maanden en betaalt zijn abonnementskosten en Smart Data via domiciliëring. De aanbieding is alleen beschikbaar voor klanten met een actief Orange-abonnement gedurende ten minste 3 maanden, voor klanten met een Tempo-prepaidkaart waarvan het eerste telefoontje minstens 3 maanden geleden dateert en voor nieuwe klanten die Orange-klant (abonnementen of herlaadkaart) zijn geworden na een abonnementsoverdracht op voorwaarde dat ze zich hebben geabonneerd op deze aanbieding wanneer ze een overdracht aanvroegen. Aanbieding beperkt tot maximaal 2 abonnementen met Smart Data-optie en 2 abonnementen met getrouwheidsvoordeel per klant. Aanbieding geldig tot uitputting. In geval van vermoeden van fraude of misbruik van de actie door enkele of meerdere klanten, kan Orange deze actie onmiddellijk stopzetten. Aanbevolen verkoopprijs, 0,05 € recyclagepremie en Auvibel inbegrepen. De afbeeldingen hebben geen contractuele waarde en binden Orange Belgium niet. In geval van beëindiging vóór het verstrijken van de minimale contractperiode (eerste 24 maanden voor een abonnement met Smart Data-optie), is de restwaarde van de korting die je hebt genoten toen je je smartphone kocht verschuldigd volgens de afschrijvingstabel in je contract. In geval van vroegtijdige beëindiging van je contract geniet je niet langer van het surfvolume van je Smart Data
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |