annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Plots zonder reden GSM-lijn afgesloten

Topic gestart op: 19-01-22 23h53

Antwoorden: 5 antwoorden

bennichoe
Aspirant verkenner

Plots zonder reden GSM-lijn afgesloten

OPGELOST

Hallo,

Ik ben hier pas nieuw, en ben wanhopig op zoek naar een hulp. Voor het eerst.

Ik ben al 20 jaar klant bij Mobistar, en dan Orange. Met hetzelfde nummer en enkele opties zoals een extra surf-kaartje voor de tablet. Uiteraard steeds de factuur correct betaald. Maar plots, zonder aanleiding, zonder aankondiging, zonder reden werd vanmiddag mijn GSM lijn en alle opties onderbroken. Niets werkt nog. Geen 4G, geen GSM, lijn dood !

Een telefoontje, eerst naar de populaire 0800 lijn, en daarna naar de 02/7459500 leverde enkel (na 30 minuten wachten) als resultaat dat er waarschijnlijk een vergissing is gebeurd.

Onterecht werd mijn gsm lijn gedeactiveerd, maar ze hebben zich daar in gebroken Nederlands voor geëxcuseerd, en nog een keer sorry en nog een sorry. Maar de lijn opnieuw activeren bleek onmogelijk. Eenmaal gedeactiveerd is opnieuw in gebruik stellen blijkbaar onmogelijk. Ik heb lak aan al die technische uitleg. Ik wil mijn GSM-lijn weer terug! Ik heb niet gevraagd om hem te schrappen. En iedereen kan fouten maken, akkoord, maar dan moet je ze wel weer herstellen. En dat blijkt nu net onmogelijk. En nog een keer sorry !!! Maar ondertussen heb ik geen telefoonlijn, en loop ik volledig machteloos tegen die muur van 0800- klantendienst aan. Wie weet raad? Tot wie zal ik mij wenden? Hoe kan ik mijn onterecht afgesloten lijn terugkrijgen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
bennichoe
Aspirant verkenner

Is ondertussen opgelost. Niet op de normale weg, maar met de bokshandschoenen aan.

Ik heb het geluk gehad "iemand" uit de buurt te vinden die "iemand" kent, en die er wel eens een hele dikke "iemand" zou tegenaan zetten. En dan is zo'n onmogelijk probleem binnen enkele tellen opgelost. Ieder trekt zijn plan op zijn eigen manier natuurlijk. Het blijft echter jammer dat de klantendienst niet verder komt dan in gebrekkig Nederlands te vertellen dat het niet mogelijk is en dat het hun spijt. Toch bedankt aan de reageerders op deze vraag. Ik heb meteen een goede ervaring met dit forum.

Bedankt mensen 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
bennichoe
Aspirant verkenner

Is ondertussen opgelost. Niet op de normale weg, maar met de bokshandschoenen aan.

Ik heb het geluk gehad "iemand" uit de buurt te vinden die "iemand" kent, en die er wel eens een hele dikke "iemand" zou tegenaan zetten. En dan is zo'n onmogelijk probleem binnen enkele tellen opgelost. Ieder trekt zijn plan op zijn eigen manier natuurlijk. Het blijft echter jammer dat de klantendienst niet verder komt dan in gebrekkig Nederlands te vertellen dat het niet mogelijk is en dat het hun spijt. Toch bedankt aan de reageerders op deze vraag. Ik heb meteen een goede ervaring met dit forum.

Bedankt mensen 

Josette
Wijze
Wijze

@bennichoe  wel fijn dit te lezen,

merci om dit door te geven, dan vink ik deze als opgelost aan.

Fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@bennichoe 

Ik ben blij voor u dat het opgelost is, zij het op een onorthodoxe manier. Maar dat is uw schuld noch uw probleem. Dit had Orange inderdaad veel professioneler moeten aanpakken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bennichoe 

Je kan doen wat @Josette je heeft aangeraden voor contact opname. 

Wat ook belangrijk is vraag of je nummer nog wel bij Orange actief staat en onder jou eigen naam. Ik heb zelf altijd voor een provider gewerkt en heb al een klant gesproken die ook in eens was afgesloten. Wat bleek een ander persoon , een onbekende, had een nummeroverdracht aangevraagd maar een paar cijfers omgewisseld. Daardoor had die persoon geen diensten meer omdat die dus op hetzelfde nummer kwam van de klant en zo kunnen fouten gebeuren. 

Moest dit allemaal niet aan de hand zijn , kans is klein dat zoiets kan gebeuren , en je kan geen gehoor krijgen dan kan je een beroep doen op de ombudsdienst voor telecommunicatie. 

Of ze er iets direct aan kunnen doen weet ik niet maar je kan proberen. Normaal zou je die diensten niet nodig moeten hebben omdat er een onterechte deactivering is gebeurd. Want Orange moet er gewoon voor zorgen dat je je diensten beschikbaar hebt en zeker als het niet aan jou kant ligt. Dan bedoel ik dus je hebt je facturen en alles betaald en geen andere problemen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen