Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen Wi-Fi

Topic gestart op: 23-08-21 13h51

Antwoorden: 2 antwoorden

Kristof1970
Aspirant verkenner

Problemen Wi-Fi

OPGELOST

Na resetten van de mesh versterkers vind ik niet het gewone Orange netwerk maar alleen OrangeMeshwifi netwerk. heb daar helaas geen wachtwoord van. Hoe vind ik het gewone netwerk van Orange terug.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Leidende sjamaan

@Kristof1970  

Aller eerst heb je geen Mesh versterkers maar heb je Mesh wifi , wel de juiste benamingen blijven gebruiken. 

De vraag is waarom heb je de Mesh wifi gereset ? Want als je de Mesh wifi reset zal je dus terug gaan naar je oorspronkelijke benaming die je hebt gekregen van je Mesh wifi. Dit zou staan of in je handleiding of op een kaartje dat je hebt gehad of ergens onder de Mesh wifi zelf ( lees onder de ontvanger ). 

In dat geval zal je dus je Mesh wifi terug opnieuw moeten instellen. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Leidende sjamaan

@Kristof1970  

Aller eerst heb je geen Mesh versterkers maar heb je Mesh wifi , wel de juiste benamingen blijven gebruiken. 

De vraag is waarom heb je de Mesh wifi gereset ? Want als je de Mesh wifi reset zal je dus terug gaan naar je oorspronkelijke benaming die je hebt gekregen van je Mesh wifi. Dit zou staan of in je handleiding of op een kaartje dat je hebt gehad of ergens onder de Mesh wifi zelf ( lees onder de ontvanger ). 

In dat geval zal je dus je Mesh wifi terug opnieuw moeten instellen. 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Kristof1970
Aspirant verkenner

Opnieuw geïnstalleerd en alles ok nu. Bedankt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen