annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met bellen

Topic gestart op: 04-04-24 23h11

Antwoorden: 2 antwoorden

Cynthiadereyck
Aspirant scout

Problemen met bellen

Hoi,

Ik heb sinds kort problemen als ik probeer te bellen. Wanneer ik probeer te bellen naar 1 van mijn contacten krijgt mijn gsm soms niet de kans om over te gaan en komt er direct "gesprek beëindigd" op mijn scherm. In dit geval kan bvb mijn vriend mij ook niet bereiken en komt direct op mijn antwoordapparaat terecht en dit terwijl ik geen gemiste oproep van hem krijg..Dit is niet bij al mijn contacten het geval want sommige contacten kan ik wèl bellen. Het is ook niet elke keer want sommige dagen kan ik wel al mijn contacten bereiken. 

Iemand hetzelfde probleem?🙄

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Cynthiadereyck 

Zijn deze contacten allemaal Orange klant of zijn die random klant bij verschillende providers ? De reden dat ik het vraag is dat er zo maar een probleem kan zijn tussen twee providers. Moesten die contacten toevallig allemaal Proximus zijn kan het zijn dat er tussen Orange en Proximus een probleem is. In dat geval zullen ze dit onderling eens moeten bekijken. 

Als die contacten verschillende providers hebben dan is het de vraag heb je dit probleem altijd specie op één plek of maakt het dan niet uit waar je bent ? 

Moest het dit laatste zijn dan zou ik de klantendienst eens informeren en een case laten op maken. Kan zijn dat er ergens technisch iets fout gaat waardoor je dit probleem hebt. Eventueel je simkaart eens met een ander toestel testen en zien of je dit probleem dan ook ervaart. Als dat dan niet zo is dan is het toestel gebonden als het wel zo is vraag eens een andere simkaart. Misschien is die al verouderd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cynthiadereyck  een goedemorgen.

  • Telefoon staat uit.
  • Er is geen verbinding met het netwerk.
  • Jij bent geblokkeerd op dat toestel.
  • De persoon wil niet gestoord worden en heeft een "niet storen" app aan staan.

Controleer eerst eens of de Niet storen-functie op je toestel actief is?

Probeer dan deze?

Wijzig de rinkeltijd van je telefoon.

Laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. 

Bel hiervoor naar deze magische code: 
**61*5555**X#. 

De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden.

Kijk goed naar de code hé.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen