annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Relayed tunnel in Log Me In Hamachi

Topic gestart op: 30-07-23 20h14

Antwoorden: 2 antwoorden

Ewaldius
Aspirant verkenner

Relayed tunnel in Log Me In Hamachi

Hallo, 

 

Ik heb een zeer specifieke vraag. Ik game soms met een vriend op Minecraft. Om samen te kunnen spelen gebruiken we LogMeIn Hamachi waardoor die vriend mij kan 'joinen' in een Lan game --> door dat programma zitten we zogezegd op hetzelfde lokale netwerk. 

Dit liep allemaal heel vlot tot ik plots ben verhuisd enkele weken terug. In mijn oude huis hadden we ook Orange internet en daar had ik nooit problemen. Maar nu heeft die vriend telkens een 'relayed tunnel' connectie i.p.v. een 'directe tunnel'. Hierdoor kunnen we niet meer samen gamen op hetzelfde lokale netwerk. Het enige wat er dus verandert is, is dat ik dus ben verhuis en nu op een nieuwe en andere modem zit. 

Kan het zijn dat dit ligt aan één of andere instelling van de modem? 

 

Alvast van harte bedankt voor de hulp! 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Ewaldius
Aspirant verkenner

Hallo, 

 

Ik heb een zeer specifieke vraag. Ik game soms met een vriend op Minecraft. Om samen te kunnen spelen gebruiken we LogMeIn Hamachi waardoor die vriend mij kan 'joinen' in een Lan game --> door dat programma zitten we zogezegd op hetzelfde lokale netwerk. 

Dit liep allemaal heel vlot tot ik plots ben verhuisd enkele weken terug. In mijn oude huis hadden we ook Orange internet en daar had ik nooit problemen. Maar nu heeft die vriend telkens een 'relayed tunnel' connectie i.p.v. een 'directe tunnel'. Hierdoor kunnen we niet meer samen gamen op hetzelfde lokale netwerk. Het enige wat er dus verandert is, is dat ik dus ben verhuis en nu op een nieuwe en andere modem zit. 

Kan het zijn dat dit ligt aan één of andere instelling van de modem? 

 

Alvast van harte bedankt voor de hulp! 

0 pluimen
Ewaldius
Aspirant verkenner

Mijn excuses ik zie net dat ik het in het verkeerde forum heb gepost. Dit gaat niet over mobiel wel degelijk over PC/internet.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen