Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-20 13h02
Antwoorden: 1 antwoord
@Totem tegenwoordig zijn er verschillende toestellen te koop met daarin hun eigen manier van presteren. Dus denk aan de camera die geweldig gaat of de software die heel goed is of gewoon omdat het een mooi toestel is. Maar het kan ook andersom zijn dat je een toestel koopt waar je veel van verwacht maar dat het in de praktijk eigenlijk op niks lijkt. Is dan toch trager of de camera werkt niet zoals verwacht en zo heb je verschillende dingen die wel of niet goed zijn.
Daarom ook de vraag zou men via de web site niet een review kunnen plaatsen van gebruikers die een nieuw toestel hebben aangekocht? Dus je gaat bijvoorbeeld naar een shop en koopt daar een toestel. Die klant zou dan zijn email adres kunnen achterlaten met de vraag of men een review wil maken op de website. Je kan dan in de email een linkje zetten waar ze op kunnen klikken en dan op deze manier de goede of de slechte kanten kunnen uitlichten en waarom. Dit zou je ook kunnen doen als men een online bestelling plaatst en na levering van het toestel dat je dan je email ontvangt met een link erin.
Op de manier kunnen klanten / gebruikers ook de reviews lezen en op die manier een bepaald inzicht hebben waarom wel of niet het toestel te kopen. Maar ook om de ervaringen die men er mee heeft vergelijken voor een volgende aankoop van het toestel.
Dit hoeft niet enkel voor de gsm toestellen te zijn dit kan je ook doen voor de Nest toestellen die je kan kopen bij Orange.
@patrick2 schreef:
@Totem tegenwoordig zijn er verschillende toestellen te koop met daarin hun eigen manier van presteren. Dus denk aan de camera die geweldig gaat of de software die heel goed is of gewoon omdat het een mooi toestel is. Maar het kan ook andersom zijn dat je een toestel koopt waar je veel van verwacht maar dat het in de praktijk eigenlijk op niks lijkt. Is dan toch trager of de camera werkt niet zoals verwacht en zo heb je verschillende dingen die wel of niet goed zijn.
Daarom ook de vraag zou men via de web site niet een review kunnen plaatsen van gebruikers die een nieuw toestel hebben aangekocht? Dus je gaat bijvoorbeeld naar een shop en koopt daar een toestel. Die klant zou dan zijn email adres kunnen achterlaten met de vraag of men een review wil maken op de website. Je kan dan in de email een linkje zetten waar ze op kunnen klikken en dan op deze manier de goede of de slechte kanten kunnen uitlichten en waarom. Dit zou je ook kunnen doen als men een online bestelling plaatst en na levering van het toestel dat je dan je email ontvangt met een link erin.
Op de manier kunnen klanten / gebruikers ook de reviews lezen en op die manier een bepaald inzicht hebben waarom wel of niet het toestel te kopen. Maar ook om de ervaringen die men er mee heeft vergelijken voor een volgende aankoop van het toestel.
Dit hoeft niet enkel voor de gsm toestellen te zijn dit kan je ook doen voor de Nest toestellen die je kan kopen bij Orange.
Ugh @patrick2,
Totem geeft je rooksignalen door aan de verantwoordelijke ! 🙂
Totem's groetjes,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |