annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung A51 nog steeds niet geleverd

Topic gestart op: 10-06-20 09h46

Antwoorden: 7 antwoorden

L-S_tribe
Gewaardeerd verkenner

Samsung A51 nog steeds niet geleverd

OPGELOST

toestel via klantendienst besteld en betaling uitgevoerd op 12 mei 2020.

Tot op heden 10 juni 202 nog steeds niets vernomen van Orange wanneer toestel geleverd wordt. Krijg wel reclame van Orange mbt nieuwe toestellen. 

Maar waar is mijn toestel????

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@L-S_tribe  beste wat je hiervoor doet is met het webcare team contact opnemen. Dat is via Messenger of Twitter , deze dienst zal dan je vraag tot de juiste dienst sturen en die gaan dat bekijken. Op het moment dat er een oplossing is zullen ze jou persoonlijk een bericht doen wat de oplossing is. Bellen naar de klantendienst zou ik niet doen je moet er dan wachten en dan ben je een uur verloren. Dus dat is het beste advies wat ik kan geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@L-S_tribe  ja dat je geen kabaal gaat maken oke maar je kan ook wel zeggen waar het op staat zonder kabaal te maken. Want ik vind het een belofte die ze doen dat je mag opkomen en dan alsnog krijg je geen hulp. Dat vind ik niet netjes ik zou dan wel gezegd hebben , ik kom speciaal hier voor opgereden , 30 KM en je helpt mij niet ? Hier ga ik een klacht voor neerleggen. Zo simpel zou ik reageren. Het was niet voor je plezier dat je gaat he het is niet om even te komen kijken voor een nieuwe gsm het is wel een dergelijk probleem. Zou toch een mail sturen of eens bellen en dan daar het eens uitleggen , voel je niet verplicht natuurlijk maar het kan misschien wel helpen. Ook om te voorkomen dat dit in de toekomst nog gebeurd naar andere klanten toe. Hier een linkje erbij hoe contact te zoeken en nogmaals voel je niet verplicht dit te doen. 

https://www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.html

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

De zoveelste hier, die zijn/haar toestel nog niet heeft ontvangen. Dit kan toch niet meer. Orange moet hier echt iets aan doen. Eventueel een stop op online verkoop zodat ze zich kunnen focussen op de lopende bestellingen. Dan is de werkdruk minder. Betaling na levering of bij levering zouden ze ook beter invoeren. Sommige webshops doen dat.

 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zou zelfs zeggen: de duurdere toestellen überhaupt niet meer online kopen. Want buiten zeer lange levertermijnen (of dus zelfs helemaal geen levering => geld terug) is er nog een ander fenomeen waar ik links en rechts iets van lees: pakjes die wel degelijk toekomen, maar bij het openmaken blijkt het doosje er wel in te zitten maar enkel de documentatie en de toebehoren zitten er nog in, de foon zelf is foetsie ...

Begin maar te procederen ... 🙄

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen