annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung A52

Topic gestart op: 15-11-21 21h08

Antwoorden: 4 antwoorden

Fabienne1
Ervaren verkenner

Samsung A52

OPGELOST

Goedenavond iedereen 

iemand die zijn ervaringen met dit toestel wilt delen met mij? 

Ik heb er ene besteld voor mijn dochter 

thx

fabienne

Labels (2)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Fabienne1 

Zelf volg ik dit soort dingen wel en zeker als een nieuwe gsm uitkomt. Ik bekijk en lees er veel reviews over. 

De A52 is samen met de A71 wel de topper(s) onder de budget toestellen bij Samsung. Er zit een snelle chip in en het is gebruiksvriendelijk. Over het grote scherm zijn de meningen verdeeld dat is waar ieder zijn keus in maakt want de ene wil geen groot scherm de ander weer wel. 

De A52s is nog beter dan de A52 die heeft een nog iets snellere chip. Ga je het verschil echt merken ? Denk het niet enkel diegene die veel gamen en echt veel doen op hun toestel ( lees batterij plat binnen de dag ). 

Kortom voor huis , tuin en keuken gebruik voldoet de A52 echt wel perfect. Wil je er echt alles uithalen en dus meer doen zou ik de A52s aanraden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Fabienne1
Ervaren verkenner

4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Fabienne1 goedemorgen,

je kan hier de reviews eens gaan lezen, klik op de blauwe hier.

Scroll een beetje naar beneden.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Fabienne1
Ervaren verkenner

Bedankt!!

patrick2
Wijze
Wijze

@Fabienne1 

Zelf volg ik dit soort dingen wel en zeker als een nieuwe gsm uitkomt. Ik bekijk en lees er veel reviews over. 

De A52 is samen met de A71 wel de topper(s) onder de budget toestellen bij Samsung. Er zit een snelle chip in en het is gebruiksvriendelijk. Over het grote scherm zijn de meningen verdeeld dat is waar ieder zijn keus in maakt want de ene wil geen groot scherm de ander weer wel. 

De A52s is nog beter dan de A52 die heeft een nog iets snellere chip. Ga je het verschil echt merken ? Denk het niet enkel diegene die veel gamen en echt veel doen op hun toestel ( lees batterij plat binnen de dag ). 

Kortom voor huis , tuin en keuken gebruik voldoet de A52 echt wel perfect. Wil je er echt alles uithalen en dus meer doen zou ik de A52s aanraden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Fabienne1
Ervaren verkenner

@patrick2 

Bedankt voor de info 

prettige avond nog 

Leden met de meeste pluimen