annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy S8 image burn

Topic gestart op: 23-11-19 15h17

Antwoorden: 2 antwoorden

Bram17
Aspirant verkenner

Samsung Galaxy S8 image burn

Hallo,

ik merk dat de navigatie knoppen onderaan mijn scherm er zijn ingebrand en nog enkele lichte verkleuringen in mijn scherm, zogenoemd image burn, zichtbaar op witte achtergronden.

Nochtans laat ik mijn gsm niet lang aanstaan. Hij is wel al eens gevallen maar toen was er niks aan.

Hij is een jaar oud, heb ik nog garantie en kan deze herstelt worden onder garantie in een Orange shop zonder kosten?

mvg

Bram

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo,

ik merk dat de navigatie knoppen onderaan mijn scherm er zijn ingebrand en nog enkele lichte verkleuringen in mijn scherm, zogenoemd image burn, zichtbaar op witte achtergronden.

Nochtans laat ik mijn gsm niet lang aanstaan. Hij is wel al eens gevallen maar toen was er niks aan.

Hij is een jaar oud, heb ik nog garantie en kan deze herstelt worden onder garantie in een Orange shop zonder kosten?

mvg

Bram

Hallo @Bram17,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bram17  u heeft een wettelijke garantie van 2 jaar op het toestel en 6 maanden op de batterij. Moest u het toestel binnen willen brengen onder de garantie dient u naar een orange shop te gaan.

Hierbij de link met de stappen die u kan ondernemen voor de juiste procedure.

https://www.orange.be/nl/hulp/toestellen/je-gsm-tablet-laten-herstellen

Hopelijk is het probleem snel opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen