Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-20 20h09
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb onlangs de Samsung Galaxy A71 besteld. Er werd mij verzekerd dat de camera kwaliteit erg goed was. Dit blijkt dus niet het geval. De selfie camera zorgt voor onscherpe foto's. Ook de camera aan de achterkant zorgt voor heel slechte foto's. Dit stelt mij echt teleur .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Volgens ik gelezen heb, zou de A71 wel een prima camera moeten hebben.
Misschien is er iets mis de instellingen?
Ik weet niet of dat toestel werkt met artificiële intelligentie (AI) zoja, kan je dat misschien beter uitzetten. Op mijn toestel staat dat uit. Met AI zijn mijn foto's minder scherp en zelfs groen.
Pff ben echt te einde raad ook heb ik problemen met mijn Wi-Fi. Mijn toestel springt constant op 4g ook al is de Wi-Fi goed ...
Beste
Dankuwel voor de moeite maar dit had ik al afstaan... Ik heb echt al veel geprobeert al vanalles af en opgezet, camera afgekuist, toestel opnieuw opgestart ,...
Er bestaat natuurlijk altijd de theoretische mogelijkheid dat je een slecht toestel hebt dat aan de kwaliteitskeuring ontsnapt is. In dat geval zou je onder garantie een nieuw exemplaar moeten krijgen.
Ik vrees wel dat je dan uw toestel voor langere tijd kwijt gaat zijn, want zulke dingen duren dikwijls verschillende weken ...
Ik zou eerst eens langs een shop gaan (kan vanaf volgende week, tenzij men u een afspraak wil geven om dringende redenen, dan kan het vroeger) en daar eens vragen of men iets kan vinden. En natuurlijk daar ook foto's maken om aan te tonen dat het echt een probleem is.
Ik hoop gewoon dat ze me kunnen helpen een oplossing te vinden... Als ik het toestel daardoor even kwijt ben is het gezn enkel probleem dan gebruik ik voor een tijdje mijn oude gsm , moet lukken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |