annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung galaxy A71

Topic gestart op: 01-06-20 02h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Elien1
Gewaardeerd verkenner

Samsung galaxy A71

Hallo

Ik heb hier een tijdje geleden ookal iets geplaatst. Ik had dus een Samsung galaxy a71 bij Orange besteld hier had ik lang op moeten wachten eer ie aankwam. Toen hij eindelijk was aangekomen bleek er een zegt te zijn... Gelukkig hebben ze me een formulier gegeven en mogt ik het defect toestel opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Heb het toestel opgestuurd 13 mei. Nu is het ondertussen 1 juni. Dit is al meer dan 2 weken verder. Dit kan toch niet meer? Iemand die wijze raad heeft? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Elien1  is heel normaal hoor nu 2 weken verder. Zelf heb ik ook al twee keer een toestel opgestuurd wegens een defect de ene na 2 maanden niet terug gekregen omdat het defect niet te maken was dus een nieuwe mogen uitzoeken van de Fabrikant en de nog een ander toestel 6 weken bij de herstel dienst geweest. 

Dus ja het is vrij normaal hoor en het is de Fabrikant die beslist hoe en wat en in dit geval is dat Samsung. Orange heeft er nu niks over te zeggen die hebben er geen inkijk in. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elien1
Gewaardeerd verkenner

Hallo 

Ik vind het toch een beetje raar aangezien de klantendienst mij haddenverteld dat ze 2 weken de tijd hebben een nieuw toestel op te sturen. Het is een fabrieksfout en iets dat niet te maken valt. Ik kreeg een nieuw toestel werd er gezegd maar heb niks meer vernomen. Ik ga ze morgen eens bellen.

Met vriendelijke groeten 

Elien

0 pluimen
Charlotte20
Ervaren verkenner

Kan zijn dat het zo lang duurt met dit verlengd weekend mss eens bellen naar Orange zij weten mss wel wat meer. Natuurlijk niet tof dat lange wachten 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elien1  dan kan je inderdaad beste eens bellen. Want ik weet uit ervaring dat het zo niet gaat omdat de fabrikant moet beslissen. Als je iets weet laat je ons hier dan ook iets weten ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen