Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-20 02h05
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo
Ik heb hier een tijdje geleden ookal iets geplaatst. Ik had dus een Samsung galaxy a71 bij Orange besteld hier had ik lang op moeten wachten eer ie aankwam. Toen hij eindelijk was aangekomen bleek er een zegt te zijn... Gelukkig hebben ze me een formulier gegeven en mogt ik het defect toestel opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Heb het toestel opgestuurd 13 mei. Nu is het ondertussen 1 juni. Dit is al meer dan 2 weken verder. Dit kan toch niet meer? Iemand die wijze raad heeft?
Hallo
Ik had de raad opgevolgd en Orange nog maar eens gebelt. Daar zeiden ze me dat de prioriteit op het hoogst stond en het max 20 werkdagen kon duren vanaf 20 mei geteld want vanaf dan hebben ze pas een document opgemaakt. ( terwijl ik de smartphone al 13 mei had teruggestuurd) Als ik 20 werkdagen verder tel is het 22 juni dat zou dus morgen zijn. Ik vrees er eigenlijk heel erg voor dat ik hem morgen nog niet zal hebben aangekregen...
Ik hoop dat het zo snel mogelijk in orde is. Duurt nu al een lange tijd. Ik laat hier iets weten wanneer het is opgelost.
Goedemorgen,
ik vermoed dat je bedoelt dat het toestel stuk was? Het enige wat je doen kan is contact op nemen
met de klantendienst. Hou er rekening mee dat nu in Coronatijden
alles veel langer duurt En je hebt er feestdagen met verlengde weekenden tussen zitten
Succes
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |