annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung galaxy A71

Topic gestart op: 01-06-20 02h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Elien1
Gewaardeerd verkenner

Samsung galaxy A71

Hallo

Ik heb hier een tijdje geleden ookal iets geplaatst. Ik had dus een Samsung galaxy a71 bij Orange besteld hier had ik lang op moeten wachten eer ie aankwam. Toen hij eindelijk was aangekomen bleek er een zegt te zijn... Gelukkig hebben ze me een formulier gegeven en mogt ik het defect toestel opsturen en zou ik een nieuwe krijgen. Heb het toestel opgestuurd 13 mei. Nu is het ondertussen 1 juni. Dit is al meer dan 2 weken verder. Dit kan toch niet meer? Iemand die wijze raad heeft? 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Elien1
Gewaardeerd verkenner

Hallo 

Ik had de raad opgevolgd en Orange nog maar eens gebelt. Daar zeiden ze me dat de prioriteit op het hoogst stond en het max 20 werkdagen kon duren vanaf 20 mei geteld want vanaf dan hebben ze pas een document opgemaakt. ( terwijl ik de smartphone al 13 mei had teruggestuurd) Als ik 20 werkdagen verder tel is het 22 juni dat zou dus morgen zijn. Ik vrees er eigenlijk heel erg voor dat ik hem morgen nog niet zal hebben aangekregen... 

patrick2
Wijze
Wijze

@Elien1  houd de moed erin en dan komt het in orde. Wanneer het in orde is weten we niet dat is het probleem. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Elien1
Gewaardeerd verkenner

Ik hoop dat het zo snel mogelijk in orde is. Duurt nu al een lange tijd. Ik laat hier iets weten wanneer het is opgelost. 

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

ik vermoed dat je bedoelt dat het toestel stuk was? Het enige wat je doen kan is contact op nemen

met de klantendienst. Hou er rekening mee dat nu in Coronatijden

alles veel langer duurt En je hebt er  feestdagen met verlengde weekenden tussen zitten

Succes

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen