annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung galaxy J5 start niet meer op

Topic gestart op: 15-01-22 07h53

Antwoorden: 19 antwoorden

Timm1983
Ervaren verkenner

Samsung galaxy J5 start niet meer op

Hallo allemaal,

Hebben er nog leden eens last gehad van een Samsung galaxy, in mijn geval een J5, die totaal niet meer opstart?

Het toestel zelf is 4,5 jaar oud, ik had het toestel laten opladen, toen ik wou zien hoe laat het was deze ochtend bleef het scherm zwart.

Ondertussen heb ik al de aan/uit knop en volume omlaag ingedrukt voor 7 seconden, maar het scherm blijft zwart, of heeft de interne batterij het voor goed begeven?

Het toestel reageert ook niet meer wanneer ik het wil opladen of wanneer ik het via usb wil verbinden met mijn laptop.

Wellicht kan ik mijn toestel eventueel laten omruilen voor een Orange Phone of Green Phone in een Orange-shop? Is dit dan gewoon omruilen of eerder aan verminderde prijs, aangezien ik klant ben bij Orange, ik heb een Go Lite abonnement van €10 per maand.

Toch raar, ik heb alle mogelijke toetscombinaties geprobeerd om mijn gsm terug te laten opstarten, maar niets lukt, allemaal raar, dan zijn het in die filmpjes geen defecte toestellen, maar toestellen die nog perfect werken.

Alvast bedankt om mij verder te helpen.

Timm1983

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Timm1983
Ervaren verkenner

Inderdaad eens uitzoeken hoe ik dit zelf kan aanpassen, want dit is maar nep en namaak software wat er nu op staat, ik heb het van Engels naar Nederlands gezet en nog staat er soms Engels op.

De batterij is van 17u 100% opgeladen nu staat die al op 45% dat gaat dan toch ook zoals mijn vorige galaxy j5 maar 1 dag mee die batterij. Als ik kan misschien eens kijken voor een beter toestel en één waarvan de batterijduur toch een dag of 2 of 3 is, ik had toch beter verwacht van een toestel dat nieuw uit de doos komt. Ik hoop dat ik het zal vinden die software want nu weet ik niet direct waar zoeken en op die site van sammobile.com, ik zie te veel door elkaar en ik weet het niet meer.

Kan iemand mij de juiste link geven naar de laatste voor de samsung galaxy s10+ en odin 3 of zo?
Want ik zit helaas te zoeken vind niet wat ik wil en zoek.

Timm1983

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timm1983 

De smartfoons tegenwoordig een dag of twee drie, zeker als je minder grijs bent dan ik en redelijk wat uren per dag op uw foon zit, is dat een utopie hoor.

Je mag blij zijn als je een complete dag en een stuk van de avond ver geraakt.

Wanneer je zoals ik al op tram 6 zit en weinig tot geen "sociale media" gebruikt (geen facebook, geen instagram, geen tiktok, om maar wat te noemen), ja dan gaat het allemaal wat langer mee.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Timm1983
Ervaren verkenner

Inderdaad, ik ga beter voor de tv zitten dan of direct slapen, t is toch de moment, ik zie wel morgen dan,

Goede avond nog

Timm1983

0 pluimen
Timm1983
Ervaren verkenner

@ Patrick2

Bij instellingen zie ik als ik klik op "over de telefoon" eigenlijk niets over een software update, maar ik weet nu dat het een toestel is dat uit China kwam, of is dit vergrendeld dan op dit uit China komende toestel? Het ziet er zo naar uit dat zoeken naar een software update geblokkeerd is op dit toestel, ik vind het helaas niet terug...

Beveligingpatch is van 2019-03-01, dus er is momenteel dan geen nieuwe verschenen sinds dan, raar allemaal, mijn vorige galaxy j5 kon ik toch eens op updates laten controleren...

Timm1983

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen