Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-01-22 07h53
Antwoorden: 19 antwoorden
Hallo allemaal,
Hebben er nog leden eens last gehad van een Samsung galaxy, in mijn geval een J5, die totaal niet meer opstart?
Het toestel zelf is 4,5 jaar oud, ik had het toestel laten opladen, toen ik wou zien hoe laat het was deze ochtend bleef het scherm zwart.
Ondertussen heb ik al de aan/uit knop en volume omlaag ingedrukt voor 7 seconden, maar het scherm blijft zwart, of heeft de interne batterij het voor goed begeven?
Het toestel reageert ook niet meer wanneer ik het wil opladen of wanneer ik het via usb wil verbinden met mijn laptop.
Wellicht kan ik mijn toestel eventueel laten omruilen voor een Orange Phone of Green Phone in een Orange-shop? Is dit dan gewoon omruilen of eerder aan verminderde prijs, aangezien ik klant ben bij Orange, ik heb een Go Lite abonnement van €10 per maand.
Toch raar, ik heb alle mogelijke toetscombinaties geprobeerd om mijn gsm terug te laten opstarten, maar niets lukt, allemaal raar, dan zijn het in die filmpjes geen defecte toestellen, maar toestellen die nog perfect werken.
Alvast bedankt om mij verder te helpen.
Timm1983
Als je in dat toestel gaat naar :
* instellingen
* helemaal naar benden scrollen
* software updates
Daar vindt je dan je updates als die beschikbaar zijn.
Ja natuurlijk gaat dat. Meestal staat dat op automatisch, dus wanneer uw sim actief is gaat dat vanzelf. Maar het kan ook manueel opgestart worden.
Ga daarvoor in de settings van uw toestel (veeg even kort de bovenkant van uw scherm naar beneden .Dan op het tandwieltje rechts boven even tappen.).
Op mijn S8 staat dan helemaal onderaan de settings: Software-update.
Het kan zijn dat dit op S10 nogmaals in een submenu zit, maar het zal altijd ergens onderaan in het settings menu zijn.
Ik heb even gegoogeld en voor de S10 heb ik dit gevonden:
EDIT: ik heb op een andere site dit gevonden, enigszins afwijkend, maar wel gelijk aan mijn S8: