Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-04-20 13h53
Antwoorden: 6 antwoorden
Heb ongeveer 3 weken geleden een nieuw toestel besteld via online shop de samsung s20 ultra.Tot heden nog steeds niets via bpost of van orange zelf uit iets gekregen.Al meerder malen orange gebeld en er is een dossier geopend en meer hoor je niet meer.Heel triestig vind k als je zoveel geld betaald en deze service trg krijgt.Maarja ze hebben hun geld dus wat maakt dat nu uit.
Mvg zeer ontevreden klant
Heb hem 3 weken geleden besteld..nog geen simkaart of iets gekregen. ORANGE al gebeld meerder malen. Vonden zelfs het ordernummer niet. En tot heden is er een dossier geopend en staat prioriteit van vorige week..en ben nog aan het wachten zonder iets. Als k deze week niks krijg dien ik gwn een klacht in.Als het al bij bpost moest zijn zou k teminste al mail hebben gekregen wat ook niet is. Triestig vind k het.
@Ken zoals ik al eerder vermelde er zijn meerdere bestellingen dan enkel die van jou alleen. Normaal gaat alles via de shop maar die zijn gesloten en zal alles online besteld moeten worden. Houd er ook rekening mee dat al die bestellingen verwerkt moeten worden en dat een ordernummer niet altijd direct te vinden is. Je kan ook via Twitter of Messenger versturen om te zien of je daar verder geraakt.
Om je een idee te geven , ik bestel ook alles online op dit moment. Heb op een klein boekje meer dan 2 weken gewacht , honden bandjes meer dan 2 weken , speciale teken pennen 2 weken en zo kan ik wel ff door gaan.
Maar zo kunnen we door gaan uiteindelijk , jij niet tevreden maar denk meerdere niet. En helaas in deze tijden zal men echt veel geduld moeten hebben om ook alles voor elkaar te krijgen.
En nogmaals gezegd mogen ook nog blij zijn dat we online kunnen bestellen want als dat ook niet meer zou gaan was er helemaal geen nieuwe gsm of een hondenbandje of andere dingen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |