annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung s20 ultra besteld

Topic gestart op: 21-04-20 13h53

Antwoorden: 6 antwoorden

Ken
Gewaardeerd verkenner

Samsung s20 ultra besteld

Heb ongeveer 3 weken geleden een nieuw toestel besteld via online shop de samsung s20 ultra.Tot heden nog steeds niets via bpost of van orange zelf uit iets gekregen.Al meerder malen orange gebeld en er is een dossier geopend en meer hoor je niet meer.Heel triestig vind k als je zoveel geld betaald en deze service trg krijgt.Maarja ze hebben hun geld dus wat maakt dat nu uit.

 

Mvg zeer ontevreden klant

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

@Ken 

ik zou toch nog even wachten. Ik weet dat dit niet leuk is, maar je zal je toestel zeker krijgen. Ikzelf heb ook langer moeten wachten op mijn bestelling. Bpost werkt heel hard om alles op tijd bij de klant te krijgen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Ken  die gsm ga je wel opgestuurd krijgen en Orange zal er ook alles aan doen die naar u toe te krijgen. Maar weet dat de Bpost ook daar tussen zit en daar zal er ook veel vertraging zitten. Iedereen besteld alles online omdat de winkels gesloten zijn en de post moet ook alles verwerkt krijgen en dat is ook niet gemakkelijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ken
Gewaardeerd verkenner

Heb er al dik spijt van dat k het via orange shop besteld heb. Is ook de laatste keer geweest.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ken  lees hier toch niet dat er vaak iets fout gaat met de bestellingen online. Enkel op dit moment in deze Corona tijden lees ik wel veel dat ze de bestelling nog niet ontvangen hebben , maar denk dat het wel wat normaal is dat alles vertraagd is. Bij Orange komen veel aanvragen binnen , de Bpost moet alles verwerkt krijgen en dat valt niet mee. Mogen blij zijn dat ze nog komen brengen en ja als dat langer duurt dan we gewent zijn neem ik dat voor lief. Zouden eigenlijk meer mensen moeten doen dan hun ongenoegen neer te zetten iets meer geduld hebben is een schone zaak. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen