Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-04-20 13h53
Antwoorden: 6 antwoorden
Heb ongeveer 3 weken geleden een nieuw toestel besteld via online shop de samsung s20 ultra.Tot heden nog steeds niets via bpost of van orange zelf uit iets gekregen.Al meerder malen orange gebeld en er is een dossier geopend en meer hoor je niet meer.Heel triestig vind k als je zoveel geld betaald en deze service trg krijgt.Maarja ze hebben hun geld dus wat maakt dat nu uit.
Mvg zeer ontevreden klant
ik zou toch nog even wachten. Ik weet dat dit niet leuk is, maar je zal je toestel zeker krijgen. Ikzelf heb ook langer moeten wachten op mijn bestelling. Bpost werkt heel hard om alles op tijd bij de klant te krijgen.
@Ken die gsm ga je wel opgestuurd krijgen en Orange zal er ook alles aan doen die naar u toe te krijgen. Maar weet dat de Bpost ook daar tussen zit en daar zal er ook veel vertraging zitten. Iedereen besteld alles online omdat de winkels gesloten zijn en de post moet ook alles verwerkt krijgen en dat is ook niet gemakkelijk.
Heb er al dik spijt van dat k het via orange shop besteld heb. Is ook de laatste keer geweest.
@Ken lees hier toch niet dat er vaak iets fout gaat met de bestellingen online. Enkel op dit moment in deze Corona tijden lees ik wel veel dat ze de bestelling nog niet ontvangen hebben , maar denk dat het wel wat normaal is dat alles vertraagd is. Bij Orange komen veel aanvragen binnen , de Bpost moet alles verwerkt krijgen en dat valt niet mee. Mogen blij zijn dat ze nog komen brengen en ja als dat langer duurt dan we gewent zijn neem ik dat voor lief. Zouden eigenlijk meer mensen moeten doen dan hun ongenoegen neer te zetten iets meer geduld hebben is een schone zaak.