annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung s24 kopen en abonnement behouden

Topic gestart op: 28-04-24 20h12

Antwoorden: 2 antwoorden

matthiazz
Aspirant verkenner

Samsung s24 kopen en abonnement behouden

Ik zou graag een Samsung s24 kopen met een smart optie van 0 euro per maand.

Mijn huidig abonnement Go plus is 16 euro per maand omdat ik een love abonnement erbij heb samen met mijn familie maar als ik online deze telefoon wil kopen gelinkt met mijn telefoonnummer dan moet ik mijn domiciliering opgeven en 23 euro per maand betalen, is dit echt nodig of is er een optie om dit gewoon toe te voegen aan mijn huidig abonnement.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @matthiazz ,

Als je aangeeft dat je een bestaand abonnement hebt dan blijft je prijs hetzelfde. Echter ben je wel verplicht om te betalen via domiciliëring als je een toestel koopt met een "smart" optie.
De prijs van €23 is de normale prijs voor een Go Plus (zonder de korting meegerekend die je krijgt als je Love klant bent). Dit staat standaard zo aangegeven omdat ze in de webshop niet kunnen zien of je Love klant bent of niet.

Wil je zekerheid, bel de klantendienst op (zoals @Josette zegt) en bestel de gsm via die weg. Of nog beter, ga naar de winkel zodat je het toestel direct kun meenemen. Dan ben je zeker dat je niet (te) lang moet wachten tot je hem via de post ontvangt. Want iedere minuut dat je moet wachten op een nieuwe GSM lijkt voor sommigen een eeuwigheid 😅.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@matthiazz  een goedemorgen,

als je dat in een shop gaat vragen dan ben je 100 % zeker ervan.

Of neem contact op met de klantendienst nr 5000.

Of doe een berichtje via FB-Messenger: https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen