Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-01-22 13h59
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
15 januari is mijn bereik weggevallen op mijn simkaart.
16 januari ben ik een nieuwe simkaart gaan halen in de orange shop. Dit zou binnen 2 uur geactiveerd zijn: geen succes.
17 januari vertelde de helpdesk me dat dit aan mijn gsm zou liggen: nieuwe gsm gekocht: geen succes
18 januari zei de helpdesk me dat ik opnieuw een nieuwe simkaart moest gaan halen. Opnieuw nieuwe simkaart gaan halen: geen succes.
19 januari: de helpdesk zegt dat mijn simkaart niet geactiveerd geraakt, maar het zou in "escalatie worden geplaatst" en binnen de 24uur opgelost zijn.: Geen succes
20 januari: geen bereik. Helpdesk verzekert me dat ik ga gecontacteerd worden door een achterliggende dienst: niemand neemt contact op.
21 januari: nog steeds geen succes, en niemand neemt contact op.
22 januari: de helpdesk van ORANGE raad mij aan om van provider te veranderen omdat ze het probleem niet kunnen oplossen. Ik ga naar de Telenet shop, vraag nummer overdracht aan en neem bij hun een abonnement.
23: ORANGE WEIGERT NUMMER OVERDRACHT. Ik ben al 12 jaar klant. Nu al een week geen bereik. Niemand aan de helpdesk kan mij verder helpen. Niemand neemt contact op. Ik zit volledig vast. Waar kan ik met mijn probleem terecht?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ze hebben je letterlijk overal heen gestuurd. Dat een simkaart niet geactiveerd raakt betekend dat er technisch iets verkeerd is aan je nummer dat hangt ergens vast in hun systeem. Dat zal de technische achterliggende dienst moeten oplossen die activering dat kan de klantendienst zelf niet doen.
Dan de 'domste' fout is je over te laten stappen want natuurlijk kan er geen overdracht plaats vinden als je nummer vast hangt in het systeem. En dat terwijl je misschien ook helemaal niet wil overstappen.
Hier kan je echt niet veel aan doen want dit is intern dat men dit dient op te lossen. Hopelijk heb je aan het advies van @Josette iets. Want als je via Messenger verstuurd wordt je wel altijd goed en correct geholpen. je zal niet direct antwoord krijgen maar ze behandelen het probleem zeker wel en zulle de juiste diensten inschakelen.
Nu is ook wel een beetje de vraag hoe komt het dat je nummer ineens gedeactiveerd is? Of dat je simkaart niet geactiveerd raakt? Openstaande factuur ?
Moest je echt overal tegen een muur lopen kan je eens aankloppen bij de ombudsdienst voor telecommunicaties. Een link heb je hier.
Ze hebben je letterlijk overal heen gestuurd. Dat een simkaart niet geactiveerd raakt betekend dat er technisch iets verkeerd is aan je nummer dat hangt ergens vast in hun systeem. Dat zal de technische achterliggende dienst moeten oplossen die activering dat kan de klantendienst zelf niet doen.
Dan de 'domste' fout is je over te laten stappen want natuurlijk kan er geen overdracht plaats vinden als je nummer vast hangt in het systeem. En dat terwijl je misschien ook helemaal niet wil overstappen.
Hier kan je echt niet veel aan doen want dit is intern dat men dit dient op te lossen. Hopelijk heb je aan het advies van @Josette iets. Want als je via Messenger verstuurd wordt je wel altijd goed en correct geholpen. je zal niet direct antwoord krijgen maar ze behandelen het probleem zeker wel en zulle de juiste diensten inschakelen.
Nu is ook wel een beetje de vraag hoe komt het dat je nummer ineens gedeactiveerd is? Of dat je simkaart niet geactiveerd raakt? Openstaande factuur ?
Bedankt voor de raad, heb ik meteen opgevolgd!
En ik heb een gsm met twee simkaarten (werk en privé). Met het wisselen van simkaarten heb ik mijn Orange simkaart (12 jaar oud, zelfs nog van Mobistar) laten vallen tussen mijn autostoel. Bij het "terug opvissen" vermoed ik dat ik hem dan beschadigd heb. Om die reden heb ik dan een nieuwe simkaart aangevraagd. Verder geen openstaande facturen, heb ik meteen nagekeken, maar alles netjes op tijd betaald.
@Jansoow verschrikkelijk om dit te moeten lezen.
Neem eens contact op via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Ik zou zoveel geduld niet hebben en zeker géén nieuwe gekocht hebben. Pffffff.